danil89 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Finns det filerecovery program som är helt gratis? där man behöver inte registrera sig eller någon gräns på 64kb högst för att rädda filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Du kan alltid söka på Download.com >> efter ett "Free!"-program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Tanka hem HandyRecovery. Helt gratis och jättelätt att använda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Tanka hem HandyRecovery. Helt gratis och jättelätt att använda! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Några P+rr filmer som hamnat i klistret eller? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Några P+rr filmer som hamnat i klistret eller? (:!!! Pratar du efter egna erfarenheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nej, min brors Vice city sparfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Pratar du efter egna erfarenheter? Ja, det gör jag och jag lyckades rädda alla 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ohh.. kanske man ska tanka då.. vissa ''filmer/bilder'' råkade försvinna.. 700mb för att vara noga.. råkade trycka på ''töm papperskorgen'' istället för att återställa dom... vill gärna ha tillbaka dom ''filmerna/bilderna''... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 För att problemfritt kunna återställa filer får man inte ha lagt in filer med samma namn någonstans på datorn, eller ens lägga in nya filer alls, ju färre ändringar man har gjort efter "olyckan", ju större chans är det att man lyckas återsälla allt utan problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Då är det kört för min del. Jag försökte nämnligen att rädda filen med filescavenger men den räddade bara 64kb av filen, sen la jag den i GTa user map och provade att köra. Det gick inte så då slängde jag den, nu har jag alltså slängt filen med samma namn och från samma hårddisk. Det är kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jo då, det kan man säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts