vicecity Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 (redigerad) Hur långt har du klarat gta vice city?. jag har nästan inte gjort nånting än. Jag är ungefär där man ska spränga nåt med en leksakshelikopter. Redigerad 18 november, 2002 av vicecity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jag har fastnat på uppdraget när man ska rädda Lance allså Death row Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag blir tokig på uppdrag 2 hos biker gänget... När man ska få kaos i staden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Jag blir tokig på uppdrag 2 hos biker gänget... När man ska få kaos i staden... ett tips är att använda flamethrower (hittas lättast i hamnen eller mittemot Vercetti Estate) och elda mot bilarna så dem inte hinner skjuta när dem kommer ut (brinner upp på en gån). se bara till att ha en snabb och tålig bil parkerad och sen bränner du mot norr till pay n' spray och sprayar om bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 (redigerad) Bazooka e väl också bra........den andvände jag..... Redigerad 19 november, 2002 av the_yakuza_man91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 använde flamethrower, hade över en minut kvar av tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 jag är på 3uppdraget på mc gängen skit svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag blir tokig på uppdrag 2 hos biker gänget... När man ska få kaos i staden... Asså fy f*n....sanna ord hurru.....jag höll på som f*n med det.....sen när man klarat det kommer ju jävla national gardet och tuffar sig....... inte så kul då..när man sitter på en angel å det regnar å det är mörkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Nä men jag gick av motorcykeln och skot alla som kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gustav812 Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Hur långt har du klarat gta vice city?. jag har nästan inte gjort nånting än. Jag är ungefär där man ska spränga nåt med en leksakshelikopter. själv får jag den inte att flyga om någon har svaret så är min email gbrostroem@yahoo.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 själv får jag den inte att flyga om någon har svaret så är min email gbrostroem@yahoo.se ÅRETS BUMP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 gustav812, tänk på att kolla på när tråden gjordes. I det här fallet är det fem år sedan, så då är det mycket bättre att skapa en ny tråd att fråga i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts