Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Tja... va säger man... Motivera era svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Nej och gjorde det aldrig heller. Trodde faktiskt att moden aldrig skulle bli speciellt bra om den ens skulle bli färdig, en av anledningarna till detta var att projektstartaren inte verkade allt för seriös, och inte kunde allt för mycket om att leda ett projekt. Detta tyckte jag ända från början, och var aldrig intresserad av modden för jag, helt enkelt, trodde det inte skulle bli nåt av den.(vilket det inte blev) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 kom igen nu! Ja såklart-arna kommer ju ikapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Neeej Ja såklart-arna vinner ju!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 hur går det igentligen med det? har inte sett några screens på väldigt länge.. men jag hoppas på att det blir klart och släppt.. skulle vara fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Neeej Ja såklart-arna vinner ju!!! Men tänk på dom som röstat på "Nej", "Inte ett dug" och "Jag har vetet att det inte skulle funka sen första dan" också. Det är lite fler än "Ja såklart" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Vote: null Har inte VC änns på data men trodde inte på projekt från första dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts