jac16 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 RÖSTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 fatta flummiga grejen som hände mig idar när ja va på Tradition o skulle lämna in 2 spel: ja tänktelämna in The Getaway o Terminator 3 Rise of the machines, men när ja kom fram till kassan (hadde köat i 5 min) så sa dom att jag inte kunde lämna in dom två, dom var för "gamla" eller nått sa dom. Då förklarade jag att jag att jag hade köpt T3 3 väckor tidigare o The Getaway 2 månader tidigare. dom sa: -EEEm jaaaa joooo. o så gick hon ivär o jag vart stående i nån min. Sen kom chefen tillbaka o förklarade att spelen va fö billiga för att dom skulle ta emot dom. Så jag fick köpa ett gammalt spel o lämna in de o mitt älskade VC Bojjkotta EB Games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Hehhe.....Ska byta in 2 spel i en affär i Luleå....Ska byta in Myst 3 och State of Emergency Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Bokade mitt på EB games, med 99:- kampanjen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) Webbhallen! Dom har bäst betyg när de gäller att leverara spel i tid! Edit: Finns redan såna här topics! Redigerad 12 oktober, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts