MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Maaamaaaa copstar du e otroolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 lite mycket crom, men satan va snygga avgasrör! !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Undra om jag ska släppa en beta version här på forumet fast det beror ju på om ni vill ha den Redigerad 14 oktober, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 ja lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 jag släpper den så fort jag vet om jag får använda motorn :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 jag släpper den så fort jag vet om jag får använda motorn :'( Skit i om du inte får använda motorn ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Den var jävligt snygg, gillade dock inte den svarta "vingsaken" där bak... Det skulle kunna göras på ett annat sätt med en mer normal vinge. Annars jävligt snygg bil COPSTAR, som alltid Lätt att vi vill se en beta version!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts