Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 kan ni snacka lite ONTOPIC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Men siktet va väll bara på att dom skulle sikta på huvet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) Hur var det i vc när man var på shooting range med phil cassidy ??? på ps2? Redigerad 12 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Bara skjuta på MÅLTAVLOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Hur var det i vc när man var på shooting range med phil cassidy ??? på ps2? Enormt tråkigt, och ganska svårt... Bort med det analoga siktet helt och hållet, är min åsikt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 misstänkte nästan det att det ska vara svårt på shooting range med ps2 på Pc klarade man på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag såg någonstans att siktet skulle vara inspirerat av Manhunt. Jag har inte spelat det så jag vet inte om det är något bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Men har ni inte sett bilder på siktet SÅ KOMMER DET VARA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Men har ni inte sett bilder på siktet SÅ KOMMER DET VARA Och om nu inte har sett det så är det i bildarkivet här på GTAsajten sida 4 bild 17 Ursäkta för dubbelpost! Redigerad 13 oktober, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nej, detta är ett diskussionsforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts