chrillepille Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Undrar när R* öppnar las venturras delen på www.rockstar.com/sanandreas. För det är bara 13 dagar kvar tills releasen i U.S. För den öppnas väl innan spelet kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Runt den 17 har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Nu i helgen vore väl ganska rimligt. Men ingen vet säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Runt den 17 har jag hört. hmm, det skulle ju va nu i helgen... gah! längtar bara mer och mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Är det bara jag som kommer till en sida där det står: Looking for Rockstar Software? Rockstar Software has changed its name to Aramova, Inc., but we still build leading edge connectivity solutions. We changed our name to reflect a stronger and more exciting vision: to facilitate “Internet Mobility” for communication and enterprise service providers - in a world, which is becoming increasingly wireless. We’re still the same company, which means we're still the right people to turn to if you're looking for the world’s best connectivity solutions for ubiquitous access. But now we have even more to offer. Come and find out more at http://www.aramova.com. [You will automatically be redirected to the new site in 30 seconds] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Är det bara jag som kommer till en sida där det står: det ska va: http://www.rockstargames.com/sanandreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 phuuu ja vart orolig där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 kartan är INTE uppen fö mig. e den de fö nån annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 kartan är INTE uppen fö mig. e den de fö nån annan? inte venturas delen nej, dne har inte öppnats än, men ls och sf kommer jag in på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts