Jump to content

HALO2

NiKe-eKiN
 Share

Recommended Posts

Jag har svurit på att inte skaffa HALO2 olagligt, det skulle förstöra tjusningen med spelet lite. Har man väntat skitlänge på något vill man ju köpa det! Inget slår känslan av att ha KÖPT något man verkligen vill ha, det bara skriker kvalitet över det ;).

En kompis chippat sin xbox och lagt in en bättre hårdisk som han har massa spel på. Visst, spel som är roliga att ha som man inte vill lägga pengar på trivs säkert på den hårdisken, men inte riktiga spel som HALO.

Dessutom stödjer man Bungie, och det tycker jag är bra :lol:

Någon mer som tycker och tänker som jag? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har svurit på att inte skaffa HALO2 olagligt, det skulle förstöra tjusningen med spelet lite. Har man väntat skitlänge på något vill man ju köpa det! Inget slår känslan av att ha KÖPT något man verkligen vill ha, det bara skriker kvalitet över det ;).

En kompis chippat sin xbox och lagt in en bättre hårdisk som han har massa spel på. Visst, spel som är roliga att ha som man inte vill lägga pengar på trivs säkert på den hårdisken, men inte riktiga spel som HALO.

Dessutom stödjer man Bungie, och det tycker jag är bra :lol:

Någon mer som tycker och tänker som jag? :)

jovisst. Alla vi med sega linor tänker precis som du ;):D Har fan ingen Xbox (eller annan konsol för den delen), och i ettan hade jag muslagg så det bara skrek om det. Vi får nog se om det blir ett inköp när/om det kommer till pc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag inte läst igenom tråden så jag vet inte om den här frågan har ställts tidigare.

Men finns det några screenshots från det?

Jag brukar lira mycket Halo på internet, så förbannat kul men nu händer det bara då och då, ser ni någon som heter epix på servern så tycker jag att ni ska vända er om och titta in i maskingeväret. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag inte läst igenom tråden så jag vet inte om den här frågan har ställts tidigare.

Men finns det några screenshots från det?

Jag brukar lira mycket Halo på internet, så förbannat kul men nu händer det bara då och då, ser ni någon som heter epix på servern så tycker jag att ni ska vända er om och titta in i maskingeväret. :teehee:

UTFG

Länk till kommentar
Dela på andra sidor