NiKe-eKiN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 vilka mer här på forumet har förhandsbokat HALO 2 jag har!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Hur rellevant är detta? Aja, jag har bokat specialversionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 jag ska köpa det när det kommer utt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 jag måste f*n köpa en xbox...eller så borde halo och halo 2 komma till ps2... kommer halo 2 komma till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Det skulle jag tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Det kommer 11 november Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Till xbox ja, men till PC också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Till xbox ja, men till PC också? tror inte de komer till PC sökte efter de på webbhallen och det fanns inte man kunde heller inte förhandsboka det. I så fall kommer det långt efter som San andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 tror inte de komer till PC sökte efter de på webbhallen och det fanns inte man kunde heller inte förhandsboka det. I så fall kommer det långt efter som San andreas klart det gör, pc-versionen av halo kom ju efter ett halvår eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 klart det gör, pc-versionen av halo kom ju efter ett halvår eller nått Ja, men vad fick vi? Det sämst portade spelet i världshistorien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 klart det gör, pc-versionen av halo kom ju efter ett halvår eller nått hahaha naaj! knappast ett halv år. Minst ett år för fan Halo kom ut när xboxen kom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 hah lol, årets lol. Halo 2 Läckte ut den 14 September och M$ är som gaaalna. Stämmer folk på $100.000 hit och dit, skickar hotbrev tll ISP:er och trackers. ojojoj århundradets kaos. aja Halo 2 var kul iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Testade spelet idag. Det var riktigt kul faktiskt! Härligt att fragga med 2 vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Fan att man inte har XBOX då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag har svurit på att inte skaffa HALO2 olagligt, det skulle förstöra tjusningen med spelet lite. Har man väntat skitlänge på något vill man ju köpa det! Inget slår känslan av att ha KÖPT något man verkligen vill ha, det bara skriker kvalitet över det . En kompis chippat sin xbox och lagt in en bättre hårdisk som han har massa spel på. Visst, spel som är roliga att ha som man inte vill lägga pengar på trivs säkert på den hårdisken, men inte riktiga spel som HALO. Dessutom stödjer man Bungie, och det tycker jag är bra Någon mer som tycker och tänker som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag har svurit på att inte skaffa HALO2 olagligt, det skulle förstöra tjusningen med spelet lite. Har man väntat skitlänge på något vill man ju köpa det! Inget slår känslan av att ha KÖPT något man verkligen vill ha, det bara skriker kvalitet över det . En kompis chippat sin xbox och lagt in en bättre hårdisk som han har massa spel på. Visst, spel som är roliga att ha som man inte vill lägga pengar på trivs säkert på den hårdisken, men inte riktiga spel som HALO. Dessutom stödjer man Bungie, och det tycker jag är bra Någon mer som tycker och tänker som jag? jovisst. Alla vi med sega linor tänker precis som du Har fan ingen Xbox (eller annan konsol för den delen), och i ettan hade jag muslagg så det bara skrek om det. Vi får nog se om det blir ett inköp när/om det kommer till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ska nog önska mig de till julen. Spelar mest på xbox live och det är bara de jag kommer spela. Så ska ta reda på mer info om de på xbox live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nu har jag inte läst igenom tråden så jag vet inte om den här frågan har ställts tidigare. Men finns det några screenshots från det? Jag brukar lira mycket Halo på internet, så förbannat kul men nu händer det bara då och då, ser ni någon som heter epix på servern så tycker jag att ni ska vända er om och titta in i maskingeväret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nu har jag inte läst igenom tråden så jag vet inte om den här frågan har ställts tidigare. Men finns det några screenshots från det? Jag brukar lira mycket Halo på internet, så förbannat kul men nu händer det bara då och då, ser ni någon som heter epix på servern så tycker jag att ni ska vända er om och titta in i maskingeväret. UTFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ursäkta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts