vicecity Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 kan man göra sitt gamla till ett nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 jo visst kan man det fast det kommer antagligen bli dyrt så jag rekomenderar att du köper ett nytt så länge du inte e nån av fixar sorkarna eller känner nån ps2-i-bitar-langare (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Narta Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Mitt ps2 har slutat läsa dvd filmer o det tar jävligt länge att läsa in en skiva. Kan det bli nåt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Mitt ps2 har slutat läsa dvd filmer o det tar jävligt länge att läsa in en skiva. Kan det bli nåt problem? Du borde lämna in den FORT innan gta sa kommer ut! Skynda skynda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Narta Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Du borde lämna in den FORT innan gta sa kommer ut! Skynda skynda!! En service går väl på ett par hundra, o om det är så att jag måste byta "Laser pickup" så går det på 899 på gametech :'( BTW så bor jag i S-vall, finns inte så många ställen att lämna in ögonstenen på. Nån som vet nåt spel som ligger på double layer så man kan testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Men shit sluta säja att det kmr lagga! Moget! vafan allvarligt. Det är ju inte direkt bättre grafik kort i dom nya moddellerna eller nått sånt....?????+ ALLA SOM ÄR OROLIGA : TRUST ME! : DET KMR FUNKA SÅ BRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Men shit sluta säja att det kmr lagga! Moget! vafan allvarligt. Det är ju inte direkt bättre grafik kort i dom nya moddellerna eller nått sånt....?????+ ALLA SOM ÄR OROLIGA : TRUST ME! : DET KMR FUNKA SÅ BRA Dom är utrustade med bättre laser...kan va det som dom menar när dom säger att det kommer lagga... Kanske den gammla laserna inte hänger med..inte vet ja...det återstår väll att se... Redigerad 14 oktober, 2004 av Maxx_86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deeone Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Men shit sluta säja att det kmr lagga! Moget! vafan allvarligt. Det är ju inte direkt bättre grafik kort i dom nya moddellerna eller nått sånt....?????+ ALLA SOM ÄR OROLIGA : TRUST ME! : DET KMR FUNKA SÅ BRA Jo.. så kan man tänka... Men tyvärr våra Ps2s blir ju gamla och därför lite sämre, har jag fel eller rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) De kommer inte lagga!! Varför skulle då R* göra ett spel som laggar på säkert 70% av alla PS2:or? De finns inte en rimlig chans. De är lika mycke lögn som att de är nån som sitter hemma och spelar San Andreas just nu. Orimligt. De är ju som om Ferrari skulle göra en bil som ska slå alla tidigare hastihetsrekord men som i verkligheten bara går 10 km/h för att den har gamla däck. Redigerad 14 oktober, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 SIMON *klapp klapp klapp*SIMON *klapp klapp klapp*SIMON *klapp klapp klapp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 ASså ,de är en sjklarhet att det fungerar, för ca 30-50% av alla som äger ps2 måste väl ha de äldsta, så man förlorar ganska mkt pengar eftersom dom som har de gamla är ju gta spelare sen de första o då 3:an p¨å ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Spelar ej mitt mykke nu..Väntar bara på SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts