Jump to content

8.5 gb skiva

alias
 Share

Recommended Posts

Du borde lämna in den FORT innan gta sa kommer ut! Skynda skynda!!

En service går väl på ett par hundra, o om det är så att jag måste byta "Laser pickup" så går det på 899 på gametech :'(

BTW så bor jag i S-vall, finns inte så många ställen att lämna in ögonstenen på.

Nån som vet nåt spel som ligger på double layer så man kan testa? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ Men shit sluta säja att det kmr lagga! Moget! vafan allvarligt. Det är ju inte direkt bättre grafik kort i dom nya moddellerna eller nått sånt....?????+ ;) ALLA SOM ÄR OROLIGA : TRUST ME! : DET KMR FUNKA SÅ BRA ;)

Dom är utrustade med bättre laser...kan va det som dom menar när dom säger att det kommer lagga... :lol:

Kanske den gammla laserna inte hänger med..inte vet ja...det återstår väll att se... :shifty:

Redigerad av Maxx_86
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:shifty: Men shit sluta säja att det kmr lagga! Moget! vafan allvarligt. Det är ju inte direkt bättre grafik kort i dom nya moddellerna eller nått sånt....?????+ ^_^ ALLA SOM ÄR OROLIGA : TRUST ME! : DET KMR FUNKA SÅ BRA :lol:

Jo.. så kan man tänka... Men tyvärr våra Ps2s blir ju gamla och därför lite sämre, har jag fel eller rätt? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De kommer inte lagga!! :shifty:

Varför skulle då R* göra ett spel som laggar på säkert 70% av alla PS2:or? De finns inte en rimlig chans. De är lika mycke lögn som att de är nån som sitter hemma och spelar San Andreas just nu. Orimligt. ;)

De är ju som om Ferrari skulle göra en bil som ska slå alla tidigare hastihetsrekord men som i verkligheten bara går 10 km/h för att den har gamla däck. ^_^

Redigerad av Simon_ume
Länk till kommentar
Dela på andra sidor