alias Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 vad jag vet så kommer san andreas vara på 8.5 gb, jag tror att jag har läst på någon sida att spelet kommer vara på en dual layer-skiva. Min fråga är: kan man köra spelet på att ps2 konsoller, eller funkar den bara på de nyaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Det är sagt att det ska gå att spela på alla PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 vad jag vet så kommer san andreas vara på 8.5 gb, jag tror att jag har läst på någon sida att spelet kommer vara på en dual layer-skiva. Min fråga är: kan man köra spelet på att ps2 konsoller, eller funkar den bara på de nyaste? Klart att den funkar på alla ps2 konsoler, nåt annat vore bara dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 ok nu kan man ta det lugnt, var så orolig att ja inte kunde spela spelet, men nu är det lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 var också orolig för det för jag köpte ps2 direkt då det kom ut så jag trodde att det itne skulle fungera för mitt är så gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Ja, det ska fungera OAVSETT vilken modell av PS2 man har. Låt oss få slippa det där dumma gamla fake ryktet att inte alla PS2 skall kunna läsa dual-layer. Tänk lite själva? Hur kommer det sig att ni kan kolla på DVD-filmer som är dual-layer annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Det är sagt att det ska gå att spela på alla PS2.... ..Men kommer ev. att "lagga" på dom äldsta. Sa dom ansvariga för utgivningen i sverige, när jag ringde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 ..Men kommer ev. att "lagga" på dom äldsta. Sa dom ansvariga för utgivningen i sverige, när jag ringde De tror jag KNAPPAST! Hur kan R* göra ett spel som laggar för hälften av alla PS2-ägare som köper SA! De är orimligt! Helt omöjligt! De är bara nån dum jävel som har spridit ryktet att de inte kommer funka på alla PS2-modeller. Blir så less på alla som sprider sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 ..Men kommer ev. att "lagga" på dom äldsta. Sa dom ansvariga för utgivningen i sverige, när jag ringde Tror du att folk går på det eller? Sluta upp med en massa falska påståenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Tror du att folk går på det eller? Sluta upp med en massa falska påståenden. jag tror att det kommer lagga på dom äldre PS2, men inte för att det är ett gammalt "operativsystem" (eller nått), men för att linsen e sliten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 jag tror att det kommer lagga på dom äldre PS2, men inte för att det är ett gammalt "operativsystem" (eller nått), men för att linsen e sliten Helt möjligt att det kanske funkar sämre på en gammal PS2 som lasern är sliten och får problem och läsa skivan ordentligt. Men att det skulle "lagga" på äldre ps2:or är något av det dummaste jag någonsin hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 jag tror att det kommer lagga på dom äldre PS2, men inte för att det är ett gammalt "operativsystem" (eller nått), men för att linsen e sliten Operativsystem på PS2? De va nåt nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Operativsystem på PS2? De va nåt nytt! suck... ja menade inte operativsystem... ja sa bara det fö ja kom inte på ett passande namn... maskineriet e ju så klart desamma på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 suck... ja menade inte operativsystem... ja sa bara det fö ja kom inte på ett passande namn... maskineriet e ju så klart desamma på alla Vad är det du försöker säga igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 var också orolig för det för jag köpte ps2 direkt då det kom ut så jag trodde att det itne skulle fungera för mitt är så gammalt Hur fan har ditt ps2 inte gått sönder? Jag har förbrukat 2 redan, har nu "Silver Edition" Oooh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Vad är det du försöker säga igentligen? äääh skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Hur fan har ditt ps2 inte gått sönder? Jag har förbrukat 2 redan, har nu "Silver Edition" Oooh... va fan gör du med dina ps2 konsoler egentligen? Själv har jag bara haft en, visserligen köpte jag den inte på releasedagen, tror jag köpte den nån månad efter att gta 3 kom ut, men ändå, du måste ha haft nån ps2 kortare tid än mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 va fan gör du med dina ps2 konsoler egentligen? Själv har jag bara haft en, visserligen köpte jag den inte på releasedagen, tror jag köpte den nån månad efter att gta 3 kom ut, men ändå, du måste ha haft nån ps2 kortare tid än mig? Ett av mina har gått sönder då fick jag ett nytt av affärn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 linsen och lasern kan inte varaq förbrukade redan för mitt playstation har stått stilla utan att nån spelat det i 2 år nu har börjat spela det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) råka quota fel Redigerad 12 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts