Jump to content

8.5 gb skiva

alias
 Share

Recommended Posts

..Men kommer ev. att "lagga" på dom äldsta.

Sa dom ansvariga för utgivningen i sverige, när jag ringde

De tror jag KNAPPAST! Hur kan R* göra ett spel som laggar för hälften av alla PS2-ägare som köper SA! :D De är orimligt! Helt omöjligt!

De är bara nån dum jävel som har spridit ryktet att de inte kommer funka på alla PS2-modeller. ;) Blir så less på alla som sprider sån skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror att det kommer lagga på dom äldre PS2, men inte för att det är ett gammalt "operativsystem" (eller nått), men för att linsen e sliten

Helt möjligt att det kanske funkar sämre på en gammal PS2 som lasern är sliten och får problem och läsa skivan ordentligt.

Men att det skulle "lagga" på äldre ps2:or är något av det dummaste jag någonsin hört.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan har ditt ps2 inte gått sönder?

Jag har förbrukat 2 redan, har nu "Silver Edition" Oooh... :D

va fan gör du med dina ps2 konsoler egentligen?

Själv har jag bara haft en, visserligen köpte jag den inte på releasedagen, tror jag köpte den nån månad efter att gta 3 kom ut, men ändå, du måste ha haft nån ps2 kortare tid än mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

va fan gör du med dina ps2 konsoler egentligen?

Själv har jag bara haft en, visserligen köpte jag den inte på releasedagen, tror jag köpte den nån månad efter att gta 3 kom ut, men ändå, du måste ha haft nån ps2 kortare tid än mig?

Ett av mina har gått sönder då fick jag ett nytt av affärn :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor