SteelWolf Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Ja. Jag är inte dum. Men PC spelet är bättre grafik mässigt. (:!!! Så mycket bättre grafik tror jag inte att det är att det är värt att vänta ett halvår upp till ett år längre på spelet. ja, och så kan man ladda ner skins, m.m Jag ser det fortfarande inte som en anledning att vänta längre på ett spel. Med tanke på att man kan skaffa det på PC sen om man tycker det är jätteskoj med moddar och skins. (vilket jag inte gör). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riille Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Jag ser det fortfarande inte som en anledning att vänta längre på ett spel. Med tanke på att man kan skaffa det på PC sen om man tycker det är jätteskoj med moddar och skins. (vilket jag inte gör). Javisst du kanske inte tycker det är kul. Men jag lovar de finns ANDRA som tycker de är kul. Och jag tänker knappast köpa ett kasst PS2 för att köpa de tidigare. (:!!! Redigerad 14 oktober, 2004 av Riille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Javisst du kanske inte tycker det är kul. Men jag lovar de finns ANDRA som tycker de är kul. Och jag tänker knappast köpa ett kasst PS2 för att köpa de tidigare. (:!!! Det har jag aldrig påstått att du ska göra. Jag gav bara min åsikt. Efterssom jag äger både en ps2 och en dator och tycker att grafiken ligger på en ganska minimal skillnad (jämnfört med VC på dator och ps2) så är valet inte speciellt svårt för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts