Krap_Nek Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Bröt handen för ett par dagar sen, har gips över hela armen och halva handen.. lagom till sa releasen !! Underbart ! Får vänta en till två veckor med att spela >.< nån annan som har samma tur ? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) nån annan som har samma tur ? ^^ Nej... Det enda som har jag fått är tandställning, inget mer... Redigerad 12 oktober, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Vardagssnack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jag som skaffar SA till PC skulle vara glad om jag bara behövde vänta 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Orka vänta till PC, köp en PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Orka vänta till PC, köp en PS2. Tycker synd över dem som gör så, köper PS2 bara för att spela SA så tidigt som möjligt... det är bättre att vänta till PC, då längtar man mer och då blir man mer sugen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jag har ont i min näsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Tycker synd över dem som gör så, köper PS2 bara för att spela SA så tidigt som möjligt... det är bättre att vänta till PC, då längtar man mer och då blir man mer sugen... Men om man gör som du, hänger här, får man ju allt spoilerat. Det är väl inget kul? Och som det ser ut just nu, lär du få vänta ett helt år på att få spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Bröt handen för ett par dagar sen, har gips över hela armen och halva handen.. lagom till sa releasen !! Underbart ! Får vänta en till två veckor med att spela >.< nån annan som har samma tur ? ^^ du får anlita någon som spelar åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Själv har jag tur, skaffade glasögon för långdistanstittande (haha) nu i veckan, så det kommer bara bli skönare till GTA San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Tandställning. Men då är man ju fin i munnen tills ännu nästa GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riille Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag som skaffar SA till PC skulle vara glad om jag bara behövde vänta 2 veckor. Jo men sen när de bara är två veckor kvar för oss som skaffar till PC så kan vi vänta oss ett mycke bättre spel änn dom som har PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jo men sen när de bara är två veckor kvar för oss som skaffar till PC så kan vi vänta oss ett mycke bättre spel änn dom som har PS2. eeeh det är samma spel, det vet du va.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riille Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ja. Jag är inte dum. Men PC spelet är bättre grafik mässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ja. Jag är inte dum. Men PC spelet är bättre grafik mässigt. ja, och så kan man ladda ner skins, m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag bröt benet i vintras när jag åkte skidor... :"> Det vill jag inte göra igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Har också brutit handen, tar bort gipset imorgon 09.15. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag har slagit sönder knogne oj ja kan inte spela eller runka åååå så synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Jag har slagit sönder knogne oj ja kan inte spela eller runka åååå så synd damn!! stackare? (:!!! har brytit armen förut.. då gick det inte att spela eller dra en runk heller.. Redigerad 13 oktober, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts