l)@nn3 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 TJA de e så att när ja ska lira nått på steam så har alla servrarna as mkt ping. de va inte så förut men sen installerade ja om då blev d så. så de står typ 3st som har typ 57 i ping men sen dom andra e typ 945 o även om ja går in på en som har typ 67 i ping så när ja spelar så har j a typ 800. nån som vet va som e fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Det blev så för mig också när jag lirade DoD ett tag, det beror på att det nog är inställt på att du har "Modem 56 k" ellern åt sånt i Settings/Options i SteamMenyn, gå dit och ändra så kommer din ping att sjunka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
l)@nn3 Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Det blev så för mig också när jag lirade DoD ett tag, det beror på att det nog är inställt på att du har "Modem 56 k" ellern åt sånt i Settings/Options i SteamMenyn, gå dit och ändra så kommer din ping att sjunka. ååå tack! de funkar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 ååå tack! de funkar nu det var så lite så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts