tejwarius Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Hittade lite ny info här. Man kan tydligen köpa klockor, armband och smycken i vissa affärer bl.a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 att man kan köpa smycken o skit e väll gammalt. men de där me klockor de va nytt fö mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 -When CJ has enough respect, he can go to his turf in Los Santos, recruit up to 8 'homies' to take with him for a gang war. Once they follow him, they shoot at anyone who is harming CJ. Detta var nytt för mig SVINFETT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Undrar om man kan skjuta sig själv i foten? I sånt fall borde ju gängmedlemmarna skjuta ner CJ, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Undrar om man kan skjuta sig själv i foten? I sånt fall borde ju gängmedlemmarna skjuta ner CJ, eller? o sen måste dom ju skjuta sig själva.. det blir ett jävla massa dödande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 o sen måste dom ju skjuta sig själva.. det blir ett jävla massa dödande låter som rena sekten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jag skulle bli förvånad om man kunde skjuta sig själv i foten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts