Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 som jag stör mig på e det där om att man måste vänta 40 sec mellan inläggen. de hadde ju räckt me typ 25 elle va tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Försök att i framtiden tänka på hur du döper dina nyskapade trådar. Det är svårt att få folk att klicka på en länk med namnet "en", inte många orkar ta sig igenom den ansträngningen när dem inte ens vet vad tråden i fråga handlar om. Och nej, 40 sekunder är perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 40 sek är bra, då slipper vi de flesta spammare som vill förstöra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 jag tycker att du bör vara glad, det har precis ändrats från 50 till 40 sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 jag tycker att du bör vara glad, det har precis ändrats från 50 till 40 sekunder... w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Ord, hehe, skoj... För mig som är en 56 kbs människa är 50 sek bra, då det minst tar så lång tid för en att hitta en tråd som är värd att skriva något i... Det har hänt någon enstaka gång att jag varit för ivrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 mitt modem e skitasnabt ja mena de ta typ 5 sec efter att man har tryckt på "add Reply" till att man ska skriva i nästa tråd. men man får väll göa det bästa av situationen, jag har i varje fall blivit en hejjare på Klassisk Harpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 mitt modem e skitasnabt ja mena de ta typ 5 sec efter att man har tryckt på "add Reply" till att man ska skriva i nästa tråd. men man får väll göa det bästa av situationen, jag har i varje fall blivit en hejjare på Klassisk Harpan Då vet vi ju att allt du skriver bara är skit.. Tycker det va dåligt att sänta tiden med 10sekunder.. Ingen normal människa skriver ett seriöst medelande och helt korrekt stavat på 40sekunder och hinner gå ur en topic och in i en annan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Då vet vi ju att allt du skriver bara är skit.. Tycker det va dåligt att sänta tiden med 10sekunder.. Ingen normal människa skriver ett seriöst medelande och helt korrekt stavat på 40sekunder och hinner gå ur en topic och in i en annan.. Jo faktiskt så hinner man det ibland. Det beror ju t.ex på vad ämnet är. Ibland kan det ju ta jättelång tid såklart men ibland går det på några sekunder. Edit: Denna posten tog ca 40 sekunder att göra men vad du glömde är att tiden startar när man är klar med posten och inte när man påbörjar den, så det spelar ingen roll hur mycket och snabbt man skriver. Redigerad 19 oktober, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jo faktiskt så hinner man det ibland. Det beror ju t.ex på vad ämnet är. Ibland kan det ju ta jättelång tid såklart men ibland går det på några sekunder. Edit: Denna posten tog ca 40 sekunder att göra men vad du glömde är att tiden startar när man är klar med posten och inte när man påbörjar den, så det spelar ingen roll hur mycket och snabbt man skriver. Jo, det är precis det det gör.. Du skriver en post *Katching* tik tak tik tak.. Posten efter ska alltså ta mer än 40sek att skriva.. Enda gången det kan komma under 49sek är om det bara är en ja/nej topic eller en poll som man bara ska skriva sin röst i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag tittar igenom tråden lite efter jag skrivit och innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Jo, det är precis det det gör.. Du skriver en post *Katching* tik tak tik tak.. Posten efter ska alltså ta mer än 40sek att skriva.. Enda gången det kan komma under 49sek är om det bara är en ja/nej topic eller en poll som man bara ska skriva sin röst i.. Vadå är du helt säker på det? Måste provas. Edit: Jag hade rätt, du hade fel. Redigerad 19 oktober, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts