MasterJohansson Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 När man kör uppdraget för filmstudion då man ska fota transvistiten, då får man en minihelikopter att köra med. Vet någon om man kan få den igen och i så fall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 nej det får man inte alls! man får en kamera, inget annat. tror du tänker på uppdraget där man ska spränga ett hus med hjälp av bomber som man släpper av med RC heli'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 nej det får man inte alls! man får en kamera, inget annat. tror du tänker på uppdraget där man ska spränga ett hus med hjälp av bomber som man släpper av med RC heli'n. Nej, på det uppdraget man ska fota står det en liten helikoopter bredvid ufot i filmstudion (man kan flyga i den) Tack för hjälpen ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 nej det får man inte alls! man får en kamera, inget annat. tror du tänker på uppdraget där man ska spränga ett hus med hjälp av bomber som man släpper av med RC heli'n. föresten så finns den helikoptern på flygplatsen oxå... i ett RC uppdrag... finns flygplan o bilar oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 human condo finns en och så finns en assgrym i militär basen när man har klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grummel Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 den finns sen på andra ön där du gör uppdraget där du hoppar med mc över massor av tak.Kolla i början av det , lite innan du kör in i hissen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Det är INTE någon RC Helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Det är DENNA helikopter jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
torre Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 vill oxå veta vars den finns..fins inte på human condo, o inte på H plattan innan hisse..på båda två står det maveriks. Nån som vet vars den finns? förutom uppdraget i filmstudion då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Den finns utanför kontoret.. ungefär vid MC killarnas hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CloG Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 (redigerad) Nu kommer jag inte riktigt ihåg var det var nånstans. Men nånstans finns det en gång med plank på båda sidor, med gräs innanför. Där står en. Sen finns det en polisstjärna där också tror jag, i gången. Har för mig att det var vid något av mina save-ställen. Redigerad 21 november, 2002 av CloG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Den finns på flera ställen hmm 4 st om jag inte minns fel. 2st på första ön och 2 st på andra ön. Downtown Little hiati Ocean Beach Vice point Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Vad man skulle göra på upprdaget va att du ska ta helikoptern och följa efter candy suxxx........sen ska du hitta någon stans o parkera helikoptern......(den ska vara högt uppe nära där candy suxxx och gubben ståra och pratar....)nästan mittemot sen ska du zooma in och fota dom.......sen sticker du till filmstudio'n igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 På det uppdraget fick jag åka bil??? Sen gå upp i ett hus och plåta henne men snusk-gubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 På det uppdraget fick jag åka bil??? Sen gå upp i ett hus och plåta henne men snusk-gubben... Du kunde ha tagit helikoptern också... Först såg ja inte helin och då dog jag av snutarna, men när jag så helin där jämte ufot blev det betydligt lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Some never learn................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload6/map1%20sparrow.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts