Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Han blir ju inte målad när man besöker Pay 'n Spray med MCn i Vice City. BTW, han är ju redan målad. (Lite rasistiskt, bara ett harmlöst skämt.) Nä, men de ju inte ett skämt iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 inte låter det som ett skämt det är ju sanningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 haha när jag bet på naglarna i helgen så gick ena framtanden av på ett litet ställe (var en gammal lagning som gick sönder) =P Ursäkta om jag inte bryr mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Ursäkta om jag inte bryr mig! om du inte bryr dig så mycket... varför ansträngde du dig så med att skriva det där ^ medelandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 För att visa att jag inte bryr mig. (Verkar kanske ännu dummare att svara på det här inlägget. En klar indikation på att jag inte bryr mig, eller!?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts