Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Vet nån om man kan sätta märken och styla sin BMX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 inte jag heller men de skulle vara skitgrymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 okok men assa vad coolt det hade varit om det hade gått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jaja man kan ju hoppas men start kommer det o jag kan fain inte sova eller nått! ja e så uppe i varv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jaja man kan ju hoppas men start kommer det o jag kan fain inte sova eller nått! ja e så uppe i varv Okej... varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 sitter och tuggar naglar För jag längtar såå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 sitter och tuggar naglar För jag längtar såå ja me, men jag klippte dom i morse så jag har inget att tugga på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 tugga på tårna eller på fingrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 njaaa så desperat e jag inte så jag kör in tårna i käften man ja länkter som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Hoppas det är bra variation på de olika cykelmodellerna, som olika styren, fäljar och färger (lackeringar). Jag kan inte tänka mig att det skulle finnas cykel-mod-verkstäder. Helt seriöst, "Pimp my bike". Redigerad 11 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 a de fins väll bmx'ar o "damsycklar" ja har för mig att ja här sett båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Om man cyklar in i en pay ´n spray med cykeln, blir man nersprejad med färg då? Typ hela CJ grönmålad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 haha! de har jag alldrig tänkt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 min kompis har precis fräschat upp en gammal kronan-cykel och målat den metallicblå med kromade ekrar och sen tänker han byta ut sadeln och massa grejer vore jävligt fräscht om det gick att göra på SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 min kompis har precis fräschat upp en gammal kronan-cykel och målat den metallicblå med kromade ekrar och sen tänker han byta ut sadeln och massa grejer vore jävligt fräscht om det gick att göra på SA den cykeln vill vi ha en bild på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 a de fins väll bmx'ar o "damsycklar" ja har för mig att ja här sett båda "Damcyklarna" är lowriders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Om man cyklar in i en pay ´n spray med cykeln, blir man nersprejad med färg då? Typ hela CJ grönmålad! Han blir ju inte målad när man besöker Pay 'n Spray med MCn i Vice City. BTW, han är ju redan målad. (Lite rasistiskt, bara ett harmlöst skämt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hihi lite kul va de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 sitter och tuggar naglar För jag längtar såå haha när jag bet på naglarna i helgen så gick ena framtanden av på ett litet ställe (var en gammal lagning som gick sönder) =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts