Jacker Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Bilförarna får förhoppningsvis samma AI som fotgängarna, alltså borde dom kunna ta sin bil, löra till affären, handla, åka hem mm. och så borde de tänka mer logiskt trafiken också. Jag hoppas också på att bilarna kör fort på motorvägen+ att det är tjockt med trafik. Och i ett bostadsområde är det lite trafik samt att bilarna tar det mer lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Bilförarna får förhoppningsvis samma AI som fotgängarna, alltså borde dom kunna ta sin bil, löra till affären, handla, åka hem mm. och så borde de tänka mer logiskt trafiken också. men de gör dom ju? elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Eftersom AI'n på fotgängarna är kraftigt förbättrad lär det vara samma sak med bilförarna, även om det inte nämts eller blivit bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 eller bara köra upp på trottoaren... vet inte var du bor, men där jag bor finns det inga trotoarer vid motorvägen, tror inte det finns i sa heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) vet inte var du bor, men där jag bor finns det inga trotoarer vid motorvägen, tror inte det finns i sa heller Inte??? Där jag bor finns det små trottoarer vid motorvägen Redigerad 12 oktober, 2004 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Inte??? Där jag bot finns det små trottoarer vid motorvägen vart fan bor du då?? uganda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 vart fan bor du då?? uganda? Nej.....Jag bor i Kalix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Nej.....Jag bor i Kalix LOL, jag bor också i Kalix Skulle varit roligt om man fick ett telefonsamtal nån gång då och då att det var lite race o vinna pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 LOL, jag bor också i Kalix Skulle varit roligt om man fick ett telefonsamtal nån gång då och då att det var lite race o vinna pengar Kul........Det är vid turistbyrån som det är en trottoar bredvid motorvägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 boots?? Tror inte stövlar är ordet du söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) Tror inte stövlar är ordet du söker. men vadå smart han menar att dom man spelar mot på t.ex CS (om man inte kär lan) kallas för boots!!!!! Redigerad 12 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 På engelska, Bots, på svenska, Botar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Dt skulle va bra om de kör lite fortare man kan ju för f** springa ifatt bilarna på de största vägarna i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Dt skulle va bra om de kör lite fortare man kan ju för f** springa ifatt bilarna på de största vägarna i VC. w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts