mickemannen Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag önskar mig fartdårar på motorvägarna, folk som kör fort som fan å byter fil hela tiden så man ha nåt att rejsa mot när man ska åka långt, skulle va sketakul ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) tror faktiskt det kommer vara det för det står ju att poliserna ska jaga andra personer också :"> Redigerad 11 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 aa de skulle vara fett grymt sen så skulle det va kul om man kunde SE andra... va heter det nu... "datastyrda karaktärer" köra på andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 boots?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 aaa typ. men det fans väll ett annat namn på dom,elle, äääh skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hörde det namnet från en kille på en cs server han snackade om att man kunde träna med datorstyrda gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 tror faktiskt det kommer vara det för det står ju att poliserna ska jaga andra personer också :"> Och hänga på biljakten! NPCs tänkte du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 mmmmmm fett grymt och hänga med i biljakten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 aaa NPC var det vad står det för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hörde det namnet från en kille på en cs server han snackade om att man kunde träna med datorstyrda gubbar aaa bottar är det du tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja har tränat med dom men dom sög typ en kille stog och pepprade mig också kom jag med en granat och den flyttade sig inte ur fläcken den stog bara och glodde som nåt miffo han blev shish kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) ja har tränat med dom men dom sög typ en kille stog och pepprade mig också kom jag med en granat och den flyttade sig inte ur fläcken den stog bara och glodde som nåt miffo han blev shish kebab off topic: beror ju på hur bra man väljer att bottarna ska vara. on topic: ingen kommentar. Redigerad 11 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 aaa NPC var det vad står det för? None playing character. Dvs. Icke-spelarkaraktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 pk varje dar e något nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Varför ska man byta fil hela tiden om man ska köra fort?? Bättre o ligga i vänster fil, är det en bil ivägen som inte vill flytta på sig så tar man till lite av vägrenen till vänster, så brukar jag göra iaf, funkar nog i spel med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Varför ska man byta fil hela tiden om man ska köra fort?? Bättre o ligga i vänster fil, är det en bil ivägen som inte vill flytta på sig så tar man till lite av vägrenen till vänster, så brukar jag göra iaf, funkar nog i spel med för att mormor å farfar ligger i vilken fil dom vill, dvs att det är lika trafikerat i båda filerna, då måste man sicksacka mellan dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) None playing character. Dvs. Icke-spelarkaraktär. Non-PLAYABLE Character, faktiskt... (Petnoga, jag vet... Men rätt skall vara rätt som pastorn sa...) Fartdårar fanns i Vice och GTA3 också.. Sådana som mejade ner en när man ställde sig framför deras bilar på vägen. Men snuten var tydligen på deras payroll och struntade i det... Inför releasen av Vice City påstod Rockstar att poliserna i spelet även skulle jaga andra människor i staden än spelaren. Detta var i en lam version där en kille med skinnjacka blev förföljd av en patrullerande polis i all oändlighet.. Jag hoppas helt klart på en bättre sådan funktion i SA. Om jag är ute och vandrar snällt, varpå en Caddy glider upp och ett otal automatvapen öppnar eld vill jag ju att snuten ska följa efter de idioterna... En mer "levande" värld har vi ju blivit lovade... Får se med den saken. Men i jämförelse känns ju San Andreas så brutalt mycket mer ambitiöst än Vice City. Det bådar ju helt klart gott... EB EDIT: Stavfel... Förlåt... Redigerad 11 oktober, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Inför releasen av Vice City påstod Rockstar att poliserna i spelet även skulle jaga andra människor i staden än spelaren. Detta var i en lam version där en kille med skinnjacka blev förföljd av en patrullerande polis i all oändlighet.. inte i all oändlighet... kommer polisen ifatt den han jagar så slår snuten ihjäl honom, o om du slår ner den han jagar så får du 50 $ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 för att mormor å farfar ligger i vilken fil dom vill, dvs att det är lika trafikerat i båda filerna, då måste man sicksacka mellan dom Vägrenen till vänster funkar oxå fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Vägrenen till vänster funkar oxå fint eller bara köra upp på trottoaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts