Jump to content

fartdårar på motorvägen

Share

Recommended Posts

ja har tränat med dom men dom sög typ en kille stog och pepprade mig också kom jag med en granat och den flyttade sig inte ur fläcken den stog bara och glodde som nåt  miffo han blev shish kebab :unsure:  <_<

off topic: beror ju på hur bra man väljer att bottarna ska vara.

on topic: ingen kommentar.

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska man byta fil hela tiden om man ska köra fort?? <_<

Bättre o ligga i vänster fil, är det en bil ivägen som inte vill flytta på sig så tar man till lite av vägrenen till vänster, så brukar jag göra iaf, funkar nog i spel med :unsure:

för att mormor å farfar ligger i vilken fil dom vill, dvs att det är lika trafikerat i båda filerna, då måste man sicksacka mellan dom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

None playing character.

Dvs. Icke-spelarkaraktär.

Non-PLAYABLE Character, faktiskt... (Petnoga, jag vet... Men rätt skall vara rätt som pastorn sa...)

Fartdårar fanns i Vice och GTA3 också.. Sådana som mejade ner en när man ställde sig framför deras bilar på vägen. Men snuten var tydligen på deras payroll och struntade i det...

Inför releasen av Vice City påstod Rockstar att poliserna i spelet även skulle jaga andra människor i staden än spelaren. Detta var i en lam version där en kille med skinnjacka blev förföljd av en patrullerande polis i all oändlighet.. Jag hoppas helt klart på en bättre sådan funktion i SA. Om jag är ute och vandrar snällt, varpå en Caddy glider upp och ett otal automatvapen öppnar eld vill jag ju att snuten ska följa efter de idioterna...

En mer "levande" värld har vi ju blivit lovade... Får se med den saken. Men i jämförelse känns ju San Andreas så brutalt mycket mer ambitiöst än Vice City. Det bådar ju helt klart gott...

EB

EDIT: Stavfel... Förlåt... <_<

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inför releasen av Vice City påstod Rockstar att poliserna i spelet även skulle jaga andra människor i staden än spelaren. Detta var i en lam version där en kille med skinnjacka blev förföljd av en patrullerande polis i all oändlighet..

inte i all oändlighet... kommer polisen ifatt den han jagar så slår snuten ihjäl honom, o om du slår ner den han jagar så får du 50 $

Länk till kommentar
Dela på andra sidor