_-MadeMaN-_ Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Ja, så är det nog, och därför skickar dom mig onödigt krimskrams Men soundtracket till VC är väl ganska dyrt har jag för mig? Tänkte köpa det men så såg jag att det kostade nästan 700:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Ja, så är det nog, och därför skickar dom mig onödigt krimskrams onödigt krimskrams? hur kan du kalla en gåva från himmlariket för "onödigt krimskrams"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Men soundtracket till VC är väl ganska dyrt har jag för mig? Tänkte köpa det men så såg jag att det kostade nästan 700:- Det skulle aldrig falla mig in att köpa soundtracken till GTA:VC när man har tillgång till det globala Internet. (ni fattar vad jag menar.. får inte snacka om det i forumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 onödigt krimskrams? hur kan du kalla en gåva från himmlariket för "onödigt krimskrams"??? Gudarna?? Herrejösses...Nog märker man då att du gillar GTA....Ska du inte offra San Andreas till R* Det första du gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Gudarna?? Herrejösses...Nog märker man då att du gillar GTA....Ska du inte offra San Andreas till R* Det första du gör Be en bön faktiskt ! nä men roligt att du fick grejer Hultenius!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 offra, han har ju redan köpt spelet och "offrat" 600 spänn... sen kan han slicka på förpackningen och säga "JAG ÄLSKAR ER R*!!" tänker iaf jag göra och ni kan säga vad ni vill, min GTA-fetishism har ingen av er att göra med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 tänker iaf jag göra och ni kan säga vad ni vill, min GTA-fetishism har ingen av er att göra med Tacka Gud för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Coolt skulle vela ha GTA san andreas pennor och klistermärken. Men man kanske får några när man köper San andreas för de fick man ju till Vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 ska man börja tillbe hultan nu oxå,haha (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 ska det bli en tävling så man kan vinna prylarna elle ska du behålla dom, by the way: har du nån bild på prylarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 ska det bli en tävling så man kan vinna prylarna elle ska du behålla dom, by the way: har du nån bild på prylarna? omg, praktexemplar på att man ska läsa tidigare inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 HEHE, kul för dig Hultan. BTW sa inte att du kunde fixa ett ex av SA flera dagar innan det äns släppts i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 HEHE, kul för dig Hultan. BTW sa inte att du kunde fixa ett ex av SA flera dagar innan det äns släppts i USA? hmm, om det är så så kan jag nästan lova att han kommer att få besök av tomten den kvällen, eller snarare grinchen då hans kära spel kommer att vara borta! MUAHAHAHAHA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 BTW sa inte att du kunde fixa ett ex av SA flera dagar innan det äns släppts i USA? Nä, men i bästa fall kan jag kan fixa så jag får det en halv dag innan det släpps i USA. Men jag tänker inte försämra mina kontakter med KE Media bara för att få spelet 2-3 dagar tidigare. Jag väljer hellre att vänta tills alla andra får det. Bilder på sakerna kommer förmodligen upp på måndag. Det blir antagligen någon form av lättare tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 nu får jag be alla som hadde tänkt att va med i den tävlingen, fö JAG tänker vinna den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Ja, så är det nog, och därför skickar dom mig onödigt krimskrams Jag kan gärna ta "krinskramset" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Nä, men i bästa fall kan jag kan fixa så jag får det en halv dag innan det släpps i USA. Men jag tänker inte försämra mina kontakter med KE Media bara för att få spelet 2-3 dagar tidigare. Jag väljer hellre att vänta tills alla andra får det. Bilder på sakerna kommer förmodligen upp på måndag. Det blir antagligen någon form av lättare tävling. Det gör du nog rätt i. Och anledningen till att de skickar ett paket till bara dig är säkert för att du är den ända i Sverige som har en GTA- fansite, som är med i R*'s webring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 offra, han har ju redan köpt spelet och "offrat" 600 spänn... sen kan han slicka på förpackningen och säga "JAG ÄLSKAR ER R*!!" tänker iaf jag göra och ni kan säga vad ni vill, min GTA-fetishism har ingen av er att göra med Jag kommer att betala 100 kr för Sa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 nu får jag be alla som hadde tänkt att va med i den tävlingen, fö JAG tänker vinna den eh be alla om vadå? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Fick nyss meddelande om att en SA-keps kommer att skickas "nån gång". Problemet är att välja storlek. Eller vad sägs om följande storlekar: 20-7/8 inches/size 6-5/8 21-1/4 inches/size 6-3/4 21-5/8 inches/size 6-7/8 22 inches/size 7 22-3/8 inches/size 7-1/8 22-3/4 inches/size 7-1/4 23-1/8 inches/size 7-3/8 23-1/2 inches/size 7-1/2 23-7/8 inches/size 7-5/8 24-1/4 inches/size 7-3/4 Då jag inte använder keps så kommer förmodligen även detta att bli en fin tävlingsvinst (). Jag får väl chansa på någon storlek som låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts