Hultenius Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Tjenare. Sitter pa universitetet och vid en solaris-maskin just nu. I alla fall. Fick nyss reda pa att ett paket fran rockstar skickats till mitt gamla hem. Min mor lyckades konstigt nog kvittera ut det med sin namnteckning. I paketet ingick en scarf, en massa klistermarken och en pennhallare. Skumma saker alltsa. Jag lar fa reda pa mer om detta i helgen, tankte bara skriva det om nagon var intresserade. Har inte sett att nagon annan sida har fatt detta paket sa jag blev lite forvanad. Forhoppningsvis blir detta fina tavlingspriser senare i host Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Wow, det låter helt fantastiskt... *Wehow, hoppas upp och ner i stolen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ojojoj, Hultan du har minsann trevliga kontakter. Det ska bli kul att se hur sakerna ser ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Haha soft. Kanske dom gillar dig lite extra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Om dom favoriserar dig så kräv svaren på frågorna! Coolt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Så! Kom just hem! Jo, tyckte det var jävligt skumt att dom bara skickade till mig. Det värsta var att jag så sent som i fredag rapporterade in min nya adress till Rockstar. Skulle jag ha gjort det i torsdags - då paketet gick iväg - så skulle jag fått paketet till min rätta adress. Btw, fick detta mail från Rockstar under kvällen: I just checked with FedEx and your package has been delivered to your old address. Is there any way you would be able to get it from whoever lives there now? Nästan så man blir sugen att svara nej på den frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hehehe men akta dig för att ljuga för R*, de är gudar, de ser och hör allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Så! Kom just hem! Jo, tyckte det var jävligt skumt att dom bara skickade till mig. Det värsta var att jag så sent som i fredag rapporterade in min nya adress till Rockstar. Skulle jag ha gjort det i torsdags - då paketet gick iväg - så skulle jag fått paketet till min rätta adress. Btw, fick detta mail från Rockstar under kvällen: Nästan så man blir sugen att svara nej på den frågan Gör det, och skicka de andra sakerna till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nä mig men vad har du för anknytningar till R*? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Han driver sveriges största (?) sajt om GTA spelen.. =P Redigerad 11 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Han driver sveriges största (?) sajt om GTA spelen.. =P hmmm... där sa du nått... *i feel like a idiot* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hmmm... där sa du nått... *i feel like a idiot* hehe =P fast man kan ju fråga sig varför just han har fått paketet.. för han driver väll inte världens största sajt om gta spelen? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hehe =P fast man kan ju fråga sig varför just han har fått paketet.. för han driver väll inte världens största sajt om gta spelen? =P Tjah, dom kanske gillar Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hehe =P fast man kan ju fråga sig varför just han har fått paketet.. för han driver väll inte världens största sajt om gta spelen? =P ja precis! ja borde ha fått paketet, fö ja e medlemn i sveriges största gta-forum (?) *skojja* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Najsigt, en scarf skulle vara skojigt att ha på väggen eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Najsigt, en scarf skulle vara skojigt att ha på väggen eller nåt nej va bubblar du om? står det R* på den ska man ju ha på sig den den 29 i Tradition när man hämtar ut gudagåvan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kanske är en kompromiss för något? Vad vet jag? Alla sidor brukar stolt rapportera om sina paket i normala fall, men denna gång är det knäpptyst så det tyder ju på att det bara är jag som har fått? Eller så får alla andra paketet imorgon? Aja, man ska inte klaga, även om en SA-scarf och ett billigt SA-pennställ kanske inte är särskilt upphetsande... och klistermärken har jag en hel hög av nu... Ska försöka ta nån bild på det hela i helgen iaf. BTW, kommer ihåg att samma sak hände vintern 2002 (innan vi hade bra kontakt med Rockstar). Då skickade ett företag som samarbetade med Rockstar en VC Soundtrack skiva till mig och bara mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kanske är en kompromiss för något? Vad vet jag? Alla sidor brukar stolt rapportera om sina paket i normala fall, men denna gång är det knäpptyst så det tyder ju på att det bara är jag som har fått? Eller så får alla andra paketet imorgon? Aja, man ska inte klaga, även om en SA-scarf och ett billigt SA-pennställ kanske inte är särskilt upphetsande... och klistermärken har jag en hel hög av nu... Ska försöka ta nån bild på det hela i helgen iaf. BTW, kommer ihåg att samma sak hände vintern 2002 (innan vi hade bra kontakt med Rockstar). Då skickade ett företag som samarbetade med Rockstar en VC Soundtrack skiva till mig och bara mig. Coolt, VC soundtracket äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kanske är en kompromiss för något? Vad vet jag? Alla sidor brukar stolt rapportera om sina paket i normala fall, men denna gång är det knäpptyst så det tyder ju på att det bara är jag som har fått? Eller så får alla andra paketet imorgon? Aja, man ska inte klaga, även om en SA-scarf och ett billigt SA-pennställ kanske inte är särskilt upphetsande... och klistermärken har jag en hel hög av nu... Ska försöka ta nån bild på det hela i helgen iaf. BTW, kommer ihåg att samma sak hände vintern 2002 (innan vi hade bra kontakt med Rockstar). Då skickade ett företag som samarbetade med Rockstar en VC Soundtrack skiva till mig och bara mig. Tror att gubbarna på R* är lite småtända på Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Tror att gubbarna på R* är lite småtända på Hultan Ja, så är det nog, och därför skickar dom mig onödigt krimskrams Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts