Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Stålmannen har avlidit! Fy fan va sorgligt...!!! :'( :'( Läs mer på Aftonbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Har inte sett någon av hans filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Äh vadå, han är ju bara en person som vilken som helst... Känner ingen sorg, han igår inte i min familj/släkt/vänskapskrets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Han är visserligen skådespelare, men det gör ingen skillnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Oh, han i rullstolen. Han kanske råkade komma åt kryptonit! *trum-solo* Aej men, vila i frid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Sorgligt :'( Gillade honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Först blir han helt till sig när han kan röra på fingret och så kolar han. Osis. Rest in Peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Oj får väl säga RIP då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Var det inte han som åt barnfoster i ett southpark avsnitt? Hur som helst så bryr jag mig inte. Jag sörjer inte han ett dugg. Kände han inte. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ruggigt synd. Han var ju en av stamcellsforskningens lobbymän. Fast förhoppningsvis ska väl inte den lida bara för att han är borta. Vem vet, det kanske blir precis tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Ruggigt synd. Han var ju en av stamcellsforskningens lobbymän. Fast förhoppningsvis ska väl inte den lida bara för att han är borta. Vem vet, det kanske blir precis tvärtom. Jag vet han börja stamcellforska. Men så fick han inte ha kvar det tack vare george W bish Han kanske kunde ha överlevit då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) "OH cry my a fucking river d00d!" - Peter Nielsen jag sörjer inte.. säger som skribb : han ingår inte i min familj/släkt/vänskapskrets. BTW: satt inte han i rullstol? hästolycka eller va fan det va.. BTW2: ska ni skriva en sån här topic varje gång nån dör? det dör flera hundra människor varje dag? varför e han så speciell? BTW3: äh vettefan ville bara va lite lustig o skriva många BTW's Redigerad 15 oktober, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Det jag stör mig på är att han är inte känd som Christopher Reeve utan som Stålmannen/Superman... Men man skriver mycket om han var han var en bra skådis (enligt många ) och så... Och aa det dör många varje dag men vet vi vad dom heter... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Var det inte han som åt barnfoster i ett southpark avsnitt? Hur som helst så bryr jag mig inte. Jag sörjer inte han ett dugg. Kände han inte. //Carolus Jopp det var han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Jag har alltid tykt synd om den där snubben. R.I.P. :'( EDIT: Hur fan kan ni säga att ni inte bryr er om han är död. Hjärta av sten Redigerad 15 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag har alltid tykt synd om den där snubben. R.I.P. :'( EDIT: Hur fan kan ni säga att ni inte bryr er om han är död. Hjärta av sten men jag kan väl lika gärna sörja jan jansson eller ulla hemmvid eller Nils Andersson som dog samma dag... hjärta av sten? kanske det.. men livet är inget kul om man måste sörja varje gång nån dör! [brought to you by the intellegiest person in the world] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Hörde det där för ett par dagar sen.(Kanske samma dag som tråden skrivits.) Kände mig inte så värst påverkad faktiskt. Men gillar inte filmerna heller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag såg en dokumentär om honom för typ ett år sen, han var rullstolsbnden efteer en olycka på häst. Det var intressant dokumentär så därför kände jag lite medlidande, synd oom honom för han var så omtänksam om alla runtomkring honom. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Blarghwfrgsg! RIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag har alltid tykt synd om den där snubben. R.I.P. :'( EDIT: Hur fan kan ni säga att ni inte bryr er om han är död. Hjärta av sten Han skulle inte brytt sig om jag dog, han skulle inte sitta och fjolla sig i ett forum och skriva flummiga kommentarer och sedan tillägga RIP.................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts