Simon_ume Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Finns de nån typ sista film som i GTA3? Blir tokig på de här j*vla spelet! Man har inte råd att köpa dom saker som är kvar så finns de inget sätt att tjäna pengar heller! FY R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Blir tokig på de här j*vla spelet! Man har inte råd att köpa dom saker som är kvar så finns de inget sätt att tjäna pengar heller! FY R* råna affärer/banker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Hitta brandbilen på norliga vänstra ön och jobba så mycket du kan..Ps:Jag känade över 100 000 dollar på det och sedan köpte jag Sunshrine Autos på vänstra ön ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 hämta pengarna på dom ställen du redan har....t.ex vercetti estate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 tryck r3 när du har hunter kommer du upp i level 100 får du typ 500 000 för varje klarad level. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Och det ska man tro på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Vad är hunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jimbo88 Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 hunter är en apache helikopter den skuter dubbla missiler och har en kulspruta oxå!!! jag ha r den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts