Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Innan ni postar så kolla om de finns nåt likadant topic. (De finns en Sök-funktion) Läs på gtasajten.com, GTA San Andreas, En till sida. Posta inga onödiga frågor, som sagt kolla på sidorna i stället! Läs de Hultenius har skrivit här uppe, ni missar de inte de står "Varning!" Håll er efter dessa regler så slipper folk bli sura på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Pinnad tack ? Skulle nog uppskattas av många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Inklusive mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Pinnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Pinnad = Klistrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azmodan Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag tycker om fiskbullar? nä kanske inte våfflor men annars går allt inte alls ner tack... närå, men det håller jag med om, precis reggat mig på forumet men ändå läst en hel del innan o det är rätt jobbigt med samma trådar flera gånger om...plus att hålla sig till topic är oxå rätt uppskattat o inte sväva ut bland massa annat tjafs...men det är ju va jag tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 jo det e ju som om jag skulle börja prata om hur mycket jag uppskattar Iron Maiden på någon topic en snubbe gjort för att få uppmärksamhet, liksom om jag bara sa Iron Maiden är riktiga rockers som funnits sen slutet av -77 och har släppt många bra plattor tex The Number of The Beast, Piece of a Mind och deras senaste som kom förra året Dance of Death.... blablablablablablablablbalabsslablabsspRIAJCQPFNIGFJEHBöokn99kåpokm'''adfjnzxc aj min mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 mjo jag tycker också att den ska bli pinnad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts