jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Är det någon som vet om också vanliga tv-spelsbutiker säljer spelet i butiken samma dag som det släpps, även om det är i en liten stad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Är det någon som vet om också vanliga tv-spelsbutiker säljer spelet i butiken samma dag som det släpps, även om det är i en liten stad?? Det bästa är att slå dom en pling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja de tror ja väll . men ja bor i sundsvall så de fins väll ett par afärer att välja bland menmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det bästa är att slå dom en pling. mm jag får väl göra det, men jag hatar dom som jobbar på tv-spelsbutiken i min stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 e dom sega? spelbutikerna alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 e dom sega? spelbutikerna alltså nej dom anställda förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nej dom anställda förmodligen hmm de var no dom anstälda ja menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Är det någon som vet om också vanliga tv-spelsbutiker säljer spelet i butiken samma dag som det släpps, även om det är i en liten stad?? Tror de säljer det på siba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja de tror ja väll . men ja bor i sundsvall så de fins väll ett par afärer att välja bland menmen jag bor också i sundsvall. undra när skiten släpps här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts