nexus Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 kommer de att vara ps2 online mode på gta sanandreas vet någon ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Alla vet.... NEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) men inte jag din bög e du sur eller sorry hultenius bana mig inte Redigerad 11 oktober, 2004 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Varför ska du kalla han för bög när han har svarat på din fråga? Och Cleansing, du behöver inte vara sur, svara bara på hans fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Vad mycket trevligare det vore om folk kunde söka till sig enkel information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag var inte sur, det kanske var smileyn? Kunde lika gärna ha stått: Alla vet.... NEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Eum.. det ser trevligare ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Läs de här Nexus! Vilka personangrepp de va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men jag tyckte inte om att han sa så här (ALLA VET....NEJ) för alla vet inte de darför skrev jag att han va bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men jag tyckte inte om att han sa så här (ALLA VET....NEJ) för alla vet inte de darför skrev jag att han va bög Du behöver ju inte skriva att han är bög för de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Hej, här är jag.. Bra diskusion, jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts