frejh Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kan nån säga var bonusuppdragen med helikoptrarna är? Jag har kollat överallt på olika gta-sidor och det står en massa om storyline missions men inge om checkpoint-uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Du kommer till ett av dom när du har klarat (Pcj??) uppdraget Kommer fan inte ihåg vad skit cykeln heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 När du klarar G-spot updraget kommer en helicopter till hopp-"touren" där man börgar hoppa och jag tror att det är när man klarar det som det kommer en till ett hus tak mitt imelan ett hospital och p-klubben Lite dålig beskrivning men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts