Geek Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ska sno en bil och köra över en gammal tant (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Jag visste inte att alla var så sugna på att läsa manualen. hehe Redigerad 13 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag visste inte att alla var så sugna på att läsa manualen. hehe Den är intressant ju. (:!!! Det är så mycket R* satir i den. Ska träna upp Cj så mycket man kan i början sen ska jag göra main story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Men helt seriöst, läsa manualen kan man ju göra nån gång innan man går och lägger sig, efter att ha spelat konstant i några dagar. Det är ju bra mer tilltalande att sätta igång med spelet först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Men helt seriöst, läsa manualen kan man ju göra nån gång innan man går och lägger sig, efter att ha spelat konstant i några dagar. Det är ju bra mer tilltalande att sätta igång med spelet först. Kul och lära sig kontrollerna. Men du kanske gillar och trycka på måfå. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Japp, jag brukar faktiskt komma under full med spelkommandona själv. Speciellt i ett spel som San Andreas, där man säkerligen kommer vänja sig rätt snabbt styrningen, som förhoppningsvis inte är allt för obekant. Redigerad 13 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Men helt seriöst, läsa manualen kan man ju göra nån gång innan man går och lägger sig, efter att ha spelat konstant i några dagar. Det är ju bra mer tilltalande att sätta igång med spelet först. Nja, ja vet inte, gillar att dra ut på det bara litegrann så att längtan blir som störst när man ska börja köra (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Man brukar sno en bil om man ska titta runt lite.. eller..jag brukar då inte titta runt i GTA3 till fots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deeone Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag tänker ta cykeln på första uppdraget cykla runt hela Los Santos o se om de finns nå smått o gått o göra... Köra Monster truck?? Vote:Kolla runt litte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Gudfar jag kanske är fel person att säga det. Men det där är tillock med större än mina förra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 ??????? Wasup whit that? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts