Rockaway Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 heeerreguud vad trött jag är på såna här topics. okej jag bryr mig inte om ni tänker hoppa på mig för att vara en whiner men det skiter jag i för jag har bara sagt vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag ska iaf läsa manualen eftersom jag ska till min flickvän den 29:e så jag kan inte spela de så jag får nöja mig med manualen då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag ska iaf läsa manualen eftersom jag ska till min flickvän den 29:e så jag kan inte spela de så jag får nöja mig med manualen då! hmm, vet inte om jag ska tycka synd om dig eller bli avundsjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jag ska lukta på mitt SA MMMMMMM Sen så ska jag springa hela vägen hem.. SLUT :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jag ska lukta på mitt SA MMMMMMM Sen så ska jag springa hela vägen hem.. SLUT :"> haha , jag också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 LoL...Blir ni upphetsade av ett spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 LoL...Blir ni upphetsade av ett spel.. hahahahaha ja i sånna fall borde dom skaffa en sambo/flickvän/pojkvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 hahahahaha ja i sånna fall borde dom skaffa en sambo/flickvän/pojkvän Är det fel på att längta efter ett spel så in i helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Är det fel på att längta efter ett spel så in i helvete? Ja om man inte förstår att det finns viktigare saker i livet än ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Är det fel på att längta efter ett spel så in i helvete? Nej det har jag inte sagt. jag tycker bara att det blir lite överdirvet när man inte kan sova, inte kan plugga, inte kan koncentrera sig o.s.v. ja menar: så kände man sig körsta gången man blev kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Nej det har jag inte sagt. jag tycker bara att det blir lite överdirvet när man inte kan sova, inte kan plugga, inte kan koncentrera sig o.s.v. ja menar: så kände man sig körsta gången man blev kär okej, men dom är kanske kära i San Andreas då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 okej, men dom är kanske kära i San Andreas då. jaja alla får väll ha sin sexuella läggning. skojj åsido inget elakt menat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Klart man blir upphetsad av spel!! Typ lika mycket som en naken tjej ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 I såna fall tycker jag IAF att du är pervers....Ta bara inte illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 okej Eftersom jag okså skrev posts med bara ett ord när jag var ny. Så känner jag mig ansvarig att säga till. Nu vet du mer än ett ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 tis vas nat a verri nessesäri topic de Ja menar e att de finns ju typ två polls o 2 topics om de här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 tis vas nat a verri nessesäri topic de Ja menar e att de finns ju typ två polls o 2 topics om de här Can dö int snacke svenske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 VOTE: kolla lite. Klart som fan att man inte börjar göra uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 VOTE: kolla lite. Klart som fan att man inte börjar göra uppdrag. Du kommer ifs starta med ett uppdrag, precis som i dom tidigare gta spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Du kommer ifs starta med ett uppdrag, precis som i dom tidigare gta spelen... Mm jo tyvär Ahhh tänk er att leka P.B(se min sig) i SA weee (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts