Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Skriv om inget av de du vill göra finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Finns väl redan några sådana hära topicar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Finns väl redan några sådana hära topicar? exakt... e det verkligen nödvändigt att göra en till? edit: opps, röstade fel, skulle ha röstat på manualen... Redigerad 11 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag har gjort en av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag kommer göra första uppdraget, spara o sen starta om o köra på en ny och bara döda massa folk o glida runt på stan o skaffa brudar(hoes).. spara den och sen kör jag lite olika.. vill amn spela seriöst går amn in på den första o känner man för att bara softa laddar man den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 det finns typ 5 andra sånahär topics.. sök först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag har gjort en av dom och? ingen har frågat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Läsa manualen och sedan lära mig kontrollerna som jag alltid brukar göra innan jag börjar lira ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Hmm....Hoppas hitta en lågprisbutik att köpa rånarluva,sprayfärg m.m i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kommer läsa manualen på vägen hem från spelbutiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kommer läsa manualen på vägen hem från spelbutiken. lätt att man läser manualen på bussen ja menar... nä ja spelade the getaway så störde ja mig på att man bara kunde skuta rakt fram. Sen sä läste jag manualen o där stod det skitamycket annat som ja inte viste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag bor ju 8 mil från stället där jag ska hämta spelet..Hinner nog läsa manualen 5-6 gånger.... Tar såklart bussen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Läsa manualen?? är ni seriösa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja vadå det brukar man oftast göra så man lär sig saker som man itne visste om innan man fick det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja vadå det brukar man oftast göra så man lär sig saker som man itne visste om innan man fick det precis det är väl ganska normalt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Läsa manualen?? är ni seriösa eller? Ja det är ju inte direkt att jag har en portabel ps2 i fickan som jag kan rycka fram och spela på pendeltåget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Boy Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 vote: annat inte för att det fanns med på altenativen men jag tänker kolla hur det ser ut när man går till beachpartyt och se om gubbarna bara poppar fram eller om alla kommer med fordonen eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ja det är ju inte direkt att jag har en portabel ps2 i fickan som jag kan rycka fram och spela på pendeltåget. hihi aja. jag spelade vc fö 5 min sen. o jag har blandat ihot knapparna med driv3r (ps2). så jag skulle ändra de o där såg jag att om man håller in L1 så vrids kameran åt det håller gubben står åt. så du ser; hadde jag läst manulaerna så hadde jag vetat det, men ja var för slö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Porre Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hihi aja. jag spelade vc fö 5 min sen. o jag har blandat ihot knapparna med driv3r (ps2). så jag skulle ändra de o där såg jag att om man håller in L1 så vrids kameran åt det håller gubben står åt. så du ser; hadde jag läst manulaerna så hadde jag vetat det, men ja var för slö okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag ska göra ALLT på samma gång Kan bara inte bärga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts