Gäst Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 hoppas att det tar minst en kvart att spring upp dit! (realtid) Om man springer ja....Cykla borde gå på högst 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ni har väl hört att det ska ta över 10 realtids minuter att komma upp med helikopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 yes sir och jag kommer bli frustrerad på vänta tills man kommer upp till toppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Haha, ja jag med skulle jag tro. Tyckte det var bäst att skriva det eftersom Enbom sa att man skulle cykla upp på 2 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Varför inte....Det är ett SPEL...Ingen jäkla verklighet så du tror att cj skulle kuta upp för ett berg på en halvtimme?? (speltid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) 10 minuter med helikoter?? Mavericken i VC tar ju 200 m på 15 sek Redigerad 16 oktober, 2004 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 herre gud vad det spekuleras här.. och ingen har några belägg alls för vad de säger det kommer ta 10 minuter, nej 30! nej 20 sekunder... ni måste vara lika galna och exalterade över detta spelet som jag är.. galningar är vi allihopa.. jag klara snart inte detta mer.. måste...spel... san... andreas.... gaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 herre gud vad det spekuleras här.. och ingen har några belägg alls för vad de säger det kommer ta 10 minuter, nej 30! nej 20 sekunder... ni måste vara lika galna och exalterade över detta spelet som jag är.. galningar är vi allihopa.. jag klara snart inte detta mer.. måste...spel... san... andreas.... gaaah Kom inte och snacka om galningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Fan va jobbigt det blir att klicka på X hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Fan va jobbigt det blir att klicka på X hela tiden Man gör ju det när man springer, iaf jag som inte vill bli trött när man springer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag tänker lifta ända upp och köra ner med skate eller cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 om det tar tio minuter så måste det var en revolutionerande miljö som R* har skapat. Har nog inte spelat något spel där det tar 10 minuter att ta sig någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Fan va jobbigt det blir att klicka på X hela tiden R* kanske har gjort så att man blir trött även om man bara duttar på X hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 10 minuter med helikoter?? Mavericken i VC tar ju 200 m på 15 sek Det längre tid att flyga uppåt. Framåt är no problema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 om det tar tio minuter så måste det var en revolutionerande miljö som R* har skapat. Har nog inte spelat något spel där det tar 10 minuter att ta sig någonstans. tror det är nåt av deltaforce spelen som man kan gå i onändlighet.. det renderas ny terräng hela tiden, automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Wohoo, ska hoppa ner för kanten med cykel och se om jag överlever, kolla fysiken liksom Redigerad 17 oktober, 2004 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 tror det är nåt av deltaforce spelen som man kan gå i onändlighet.. det renderas ny terräng hela tiden, automatiskt Jo, det var väl det spelet jag hade i tanken. Men då blir det väl bara öken som ser i princip likadan ut? Ett berg måste ju ständigt förändras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det ska ta 1 min att komma till toppen med en heli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det ska ta 1 min att komma till toppen med en heli. Äntligen nån som är förståndig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 i True Crime så tar det flera minuter att bara åka med bil från ena sidan av stan till den andra, eftersom det är en enormt stor stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts