Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 okej, tack för bekräfelsen och hotel och motell sklijer sig inte så mycket va, eller? Nej...Bara att ett Motel är mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Är detta berget.... Mount chiliad?? (I bakgrunden) ser då lite svårbestiget ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Är detta berget.... Mount chiliad?? (I bakgrunden) ser då lite svårbestiget ut.... nej jag tror inte det, ser lite litet ut men jag vet inte säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Är detta berget.... Mount chiliad?? (I bakgrunden) ser då lite svårbestiget ut.... *BILD* Tror inte det. Berget ser för smalt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nej det är det inte........Hela Mt Chiliad syns inte på 1 screenshot på en MonsterTruck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Med tanke på att berget är bara 400 meter högt.... inte högt alls... Och det är en bit kvar till "berget" från monster trucken. Dessutom ser man inte toppen på bilden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Med tanke på att berget är bara 400 meter högt.... inte högt alls... Och det är en bit kvar till "berget" från monster trucken. Dessutom ser man inte toppen på bilden.... Jämnför med den här bilden så ser man ju ganska tydligt att dom inte är lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jämnför med den här bilden så ser man ju ganska tydligt att dom inte är lika. Tja den där bilden hade jag inte sett faktiskt.... Men den ser ju maffigare ut.... Men det ser väldigt svårfocerat ut..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Man ser lätt att bergets vänster sida har samma struktur. Antigen har R* varit lata och gjort 2 likadana berg eller så är det samma berg på mer avstånd. Tippar på det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Jag tror det är samma berg. Dom är väldigt lika tycker jag. Första bilden på berget fick vi se ganska mkt tidigare så dom kan ha rekonstruerat berget lite också. Tycker det ser lite snyggare ut på den nya bilden. Texturerna verkar inte lika utdragna och det ser lite "mjukare" ut. Sen så ser man som sagt inte hur nära man egentligen är berget på "monster truck" bilden. Tror inte dom har mer än ett berg som är så stort som de vi sett på bilderna, vilket förmodligen båda är mount chiliad. Det jag vill komma fram till är att det säkerligen är mount chiliad och att vi inte kan avgöra genom bilderna om det är mindre eller större än vi trott. Redigerad 11 oktober, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag tror det är samma berg. Dom är väldigt lika tycker jag. Första bilden på berget fick vi se ganska mkt tidigare så dom kan ha rekonstruerat berget lite också. Tycker det ser lite snyggare ut på den nya bilden. Texturerna verkar inte lika utdragna och det ser lite "mjukare" ut. Sen så ser man som sagt inte hur nära man egentligen är berget på "monster truck" bilden. Tror inte dom har mer än ett berg som är så stort som de vi sett på bilderna, vilket förmodligen båda är mount chiliad. Det jag vill komma fram till är att det säkerligen är mount chiliad och att vi inte kan avgöra genom bilderna om det är mindre eller större än vi trott. Fan nu när du säger det så tog jag en extra koll på monster truck bilden, och döm av min förvåning! Kolla längst till vänster ungefär i mitten i höjdled. Är det inte en liten väg samt en tunnel i kanten på bilden? Det skulle ev betyda att monstertrucken skulle vara på en kulle när bilden togs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag vet att detaa kanske är samma berg , men det ska iaf vara Mt Chiliad vad jag tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Fan nu när du säger det så tog jag en extra koll på monster truck bilden, och döm av min förvåning! Kolla längst till vänster ungefär i mitten i höjdled. Är det inte en liten väg samt en tunnel i kanten på bilden? Det skulle ev betyda att monstertrucken skulle vara på en kulle när bilden togs. Ser vägen, tror nästan att det är en bro eller nåt, ser nämligen ut som om den har två staket eller barriärer på varsin sida. Sen om det är det där mörka som du tror är tunneln, så tror jag snarare på att det är ett träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ojj gjorde fel nyss ! Jag vet att detta nog är samma berg , men jag tror det ska vara Mt Chiliad iaf med tanke på att det ligger uppe vid molnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nej...Bara att ett Motel är mindre behöver inte vara mindre bara det att för att få ett hotell att kallas hotell så måste man minst ha (tror det är) 16 bäddar och ett motell (inte säker) 8 bäddar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 behöver inte vara mindre bara det att för att få ett hotell att kallas hotell så måste man minst ha (tror det är) 16 bäddar och ett motell (inte säker) 8 bäddar.. Motell har någon sorts parkering och hotell har inte det, som jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Motell har någon sorts parkering och hotell har inte det, som jag har hört. klart som fan att hotell har parkering.. var ska man annars ställa bilarna? vi hade hotell innan.. hade parkering.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jogga på du......Men dom måste väl tusan mena 30 spelminuter du e konstig tror du man kommer upp på ett 400 meter högt berg på 30 sek?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 du e konstig tror du man kommer upp på ett 400 meter högt berg på 30 sek?? Varför inte....Det är ett SPEL...Ingen jäkla verklighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Varför inte....Det är ett SPEL...Ingen jäkla verklighet hoppas att det tar minst en kvart att spring upp dit! (realtid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts