Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Tror ni man kommer kunna gå och cykla uppför det? Om det finns nån väg eller så. Vore fett om man kune ta skateboard ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ja, det är klart man kan cykla upp för det! Läs artiklarna om GTA så ser du allt man kan göra på berghelvetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja läste att man kan cykla upp och allt det men att det skulle ta 30 riktiga min för att cykla upp dit (lite långt.. ännu längre med skateboard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag ska sprinta uppför berget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jogga på du......Men dom måste väl tusan mena 30 spelminuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jogga på du......Men dom måste väl tusan mena 30 spelminuter 30 sek? Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Varför inte??? Ingen ids ens köra en Infernus eller Cheetah uppför om det så tog 5 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag tror knappast att en Infernus eller Cheetah skulle palla vägarna uppför berget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 För att 30 sekunder inte är någon som helst tid att tala om. Det här berget ska alltså vara någon kilometer högt om jag hört rätt, och det cyklar man inte uppför på 30 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 berget ska vara 400 hundra meter högt, men om man ska ta vägen kommer de bli mycket längre, och den kortaste vägen går antaligen inte att ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kilometer=1000meter Berget ska vara ca 400 meter högt har jag sett på nån sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kilometer=1000meter Berget ska vara ca 400 meter högt har jag sett på nån sida kanske e vägen uppför berget som e 1000m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ja kanske det...Tänkte inte på att varenda väg går i cirklar runt bergen idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 För att 30 sekunder inte är någon som helst tid att tala om. Det här berget ska alltså vara någon kilometer högt om jag hört rätt, och det cyklar man inte uppför på 30 sekunder. nej men det tar ju inte direkt heller 30 riktiga minuter o cykla en kilometer!!! även om det är uppför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nää exakt jac......För mig tar det väl 15 minuter...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nää exakt jac......För mig tar det väl 15 minuter...... fan va du cyklar segt då säg att man cyklar en 20 km/h, då tar det ju en tre min för att komma en km... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 fan va du cyklar segt då säg att man cyklar en 20 km/h, då tar det ju en tre min för att komma en km... Inte med min skraltiga cykelj*kel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag har hört, kanske falskt, att det ska finnas ett hotel eller café eller nåt sånt högst uppe på Mt. Chilliad. Har jag hört rätt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ett motell, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 okej, tack för bekräfelsen och hotel och motell sklijer sig inte så mycket va, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts