Donkeey Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hur gör ni så att man får fram alla sentinel och dom för när jag öppna dom så blir det bara toppen man ser vill göra en bil från gta.. snälla svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Förklara bättre är du snäll, på svenska också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men lixom kolla ja vill göra om en bil från gta... typ bygga den till monster truck (ett ex).. men vet inte hur man får den till zmodeler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men lixom kolla ja vill göra om en bil från gta... typ bygga den till monster truck (ett ex).. men vet inte hur man får den till zmodeler... Finns ett dff-plugin till ZModeler som kan öppna bilar från GTA3 och VC... mer vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nu har jag laddat ner zmodeler_dff_plugin men ja vet inte hur man får in dem i zmodeler vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nope... någon annan kan säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Men följer det inte med ett dff-plugin till det senaste Zmodeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 vadå? för att modda bilar som nån annan har gjort? i sånna fall så trycker man ju på import o laddar upp dff-filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Du trycker på import o sen öppnar du valfri dff-fil bara? Vad är problemet sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hur gör ni så att man får fram alla sentinel och dom för när jag öppna dom så blir det bara toppen man ser vill göra en bil från gta.. snälla svara Försök att i framtiden tänka på hur du döper dina nyskapade trådar. Det är svårt att få folk att klicka på en länk med namnet "hur får", inte många orkar ta sig igenom den ansträngningen när dem inte ens vet vad tråden i fråga handlar om. En liten påminnelse bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 ok förlåt skribb... ska göra det sen.. men är det bara att importera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 TRYCK PÅ IMPORT KNAPPEN SOM DEM REDAN HAR SKRIVIT!!! (pappert med en blå pil på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 men när ja trycker där så vet jag inte vad som händer men vilken mapp ska man imoprta från=?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Tryck import och välj den fil du vill importera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 men lixom vilken mapp ska jag importera från och jag vill ha en bill från GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Du måste först använda t ex IMGTOOL och öppna gta3.img som du har i din gta3/models mapp sen väljer du vilken bil du vill extracta till exempel sentinel. Leta upp sentinel.dff och exportera den til nån mapp. Sen öppnar du zmodeler och trycker import och väljer sentinel.dff Redigerad 13 oktober, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 ok tack ska testa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det där tog ju inte tid att förstå (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts