JohnnyH87 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det går rykten om att PS3 komemr använda sig av formatet Blu-Ray, som bekant kan lagra ca. 23 gb! Det skulle innebära att R* kan göra ett RIKTIGt massivt GTA till PS3! Tänk bara, kanske inte bara en stat, utan 3! 9 stora Städer! Det vore nästan för bra för att vara sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ännu bättre än 23GB har hört att dom ska kunna använda double-layer blue-ray skivor typ 46GB... Hela usa lär kunna vara med..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 vad jag hört (kan komma från luften) ångrar Rockstar* kontraktet med PS. Så varför skulle dom göra samma misstag igen? //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Skulle vara grymt med en hel värld eller en hel kontinent. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jupp, kontraktet med Sony går ut nu efter San Andreas. Nu kommer GTA spelen komma till PC och xbox. Det är inte ens säkert att det kommer några fler GTA spel till ps2(ps3?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 vad jag hört (kan komma från luften) ångrar Rockstar* kontraktet med PS. Så varför skulle dom göra samma misstag igen? //carolus Jaa, gör ett spel enbart för pc (:!!! Då skulle jag bli glad. Hmms, eller de kan ju släppa det ett år tidigare iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jaa, gör ett spel enbart för pc (:!!! Då skulle jag bli glad. Hmms, eller de kan ju släppa det ett år tidigare iaf eller till ps2, pc, xbox samtidigt går lugnt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 eller till ps2, pc, xbox samtidigt går lugnt bra (:!!! Hmm aa ok, det kan jag acceptera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) vad jag hört (kan komma från luften) ångrar Rockstar* kontraktet med PS. Så varför skulle dom göra samma misstag igen? //carolus Ps2 spelen är det som säljer mest av alla GTA...Så varför sumpa några miljarder dollar Redigerad 15 oktober, 2004 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Bara för att en Dual- Layer på PS3 rymmer 43 GB, betyder inte det att R* gör ett så stort spel. För det första lär det ta tid, för det andra är tid= pengar! Fast större kommer det såklart bli. EDIT: Det ryktas inte om att PS3 kommer andvända Blue- Ray, det är bekräftat. Redigerad 15 oktober, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det går rykten om att PS3 komemr använda sig av formatet Blu-Ray, som bekant kan lagra ca. 23 gb! Det skulle innebära att R* kan göra ett RIKTIGt massivt GTA till PS3! Tänk bara, kanske inte bara en stat, utan 3! 9 stora Städer! Det vore nästan för bra för att vara sant! dom rymmer faktiskt 27 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts