Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Kan nån lägga upp en bild på special taxi som man får när man gjort 100 taxiuppdrag??? SNÄLLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Man Får inte nån specialtaxi när man har kört 100 kunder med taxin, man får lowrider system till alla taxibilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Man Får inte nån specialtaxi när man har kört 100 kunder med taxin, man får lowrider system till alla taxibilar! sånt som finns i vodoo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 ja, man trycker på L3 så sänker man eller höjer alla 4 hjul, ifall man rör på vänstra styrspaken så ändras bara ett hjul beroedne på hur man håller spaken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 ja, man trycker på L3 så sänker man eller höjer alla 4 hjul, ifall man rör på vänstra styrspaken så ändras bara ett hjul beroedne på hur man håller spaken! Jo jag vet.....jag bara undrade om det var lowrider system.......jag kallar det hydralik .....men jag visste hur man använde det såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 men asså man hoppar ju med taxin när man trycker L3 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jimbo88 Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 special taxin är en zebra färgad bil den är svart och har orangea ränder och den heter " zebra cab" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 (redigerad) Den vil jag ha! måste börja jobba med taxi uppdrag då.. Redigerad 19 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 ja .... det är ju hur lätt som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 måste man göra alla 100 i rad? hade för mig att det var 50 så jag avbröt efter 51 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Den vil jag ha! måste börja jobba med taxi uppdrag då.. Zebra Cab får man efter allan (3) Kaufman Cabs uppdrag, sen stårb den i garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 När man klarar 100 taxi uppdrag......så kan ALLA taxibilar hoppa på L3....Då hoppar dom så högt att dom kan hoppa över lastbilar och Rumpo's och hela köret om man nu skulle möta en sån........Jag fick det igår så jag vet..det är as kul....... HOPPAR SOM F*N JUH Zebra cab får man efter ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 upprepar min fråga: måste man göra alla 100 taxi uppdrag i en följd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 upprepar min fråga: måste man göra alla 100 taxi uppdrag i en följd? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts