Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 God kväll i stugan.. Kommer faktiskt inte ihåg dig, eller din låt, eller din hamster.. Men men, hoppas jag får se mer av dig... För du verkar trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Välkommen tillbaka! Redigerad 11 oktober, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Välkommen tillbaka! Kommer ihåg dig nu när jag ser ditt namn igen men det är inte så att ja sitter å tänker på vart du tog vägen men det är kul att du är tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Eric, Mr Ebeeto welcome till vårt mysiga lite unkna forum! Nu tänker väl ni: Hur faan känner han Ebeeto? Han e ju medlem nr 3000 nånting! Om ni bara visste vad jag vet Ebeeto, om du fattar, håll käft!!!! /Dazz Malajj...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Fasen, jag skäms :"> Här sitter alla och känner igen honom, och jag kommer inte ihåg ett dyft. Förlåt, kanske var utslagen förra sommaren. Välkommen tillbaka iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 kommer inte ihåg dig men välkommen tillbaka iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Har nåt litet minne av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Good to have you back old chap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Klart man kommer ihåg dig! låten med välkommen tillbaka! vilken jävla tråd du starta nu då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Välkommen tillbaks EB dig kommer jag ihåg från det "gamla" Gta Sweden projektet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Welcome back.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 humm... kommer inte ihåg dig men kommer ihåg ditt "EB" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Fy tusan... Jag börjar bli trött på folk som använder små engelska citat i vart sjunde inlägg(tror jag). Hoppas ingen börjar tjatta på mig nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Medans resten av forumet är trött på folk som drar förhastade slutsatser av folks ordval. Det jämnar ut sig rätt fint, don't you think? T: Tjena EB, dig minns jag faktiskt. Du gjorde om Gash i VC till H&M, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Fy tusan... Jag börjar bli trött på folk som använder små engelska citat i vart sjunde inlägg(tror jag). Hoppas ingen börjar tjatta på mig nu... lol de stämmer faktiskt jag gjorde också de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 ah nu kommer jag ihåg dig.. Damn vilket minne man har.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jag minns honom också! Tjena tjena Ebeeto And Welcome Home! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) ... Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts