Jump to content

I'm back!

Ebeeto
 Share

Recommended Posts

Vissa känner kanske igen mig (hoppas jag... :rolleyes: ) från tidigare snack på GTA-Sajtens forum. Jag har varit mer eller mindre internet-lös under flera månader nu (sedan sommaren 2003, nästan...) och har inte loggat in här på ett ordentligt tag...

Jag har inte hunnit kolla läget ordentligt ännu, men har sett bland annat Wild_Hawk och skribb, båda gamla forumiter från min verksamma tid. Många nya, dock...

Jag har hursomhelst nyligen blivit tilldelad en (i mina ögon) snabb ADSL-lina och kan nu kika in här någorlunda regelbundet. Dessutom är ju San Andreas snart i mina förväntansfulla tassar, vilket spär på anledningarna att behöva snacka av sig om det.

Nåväl, jag är här nu. Och det är ni med! Preach! B)

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa känner kanske igen mig (hoppas jag... :rolleyes: ) från tidigare snack på GTA-Sajtens forum. Jag har varit mer eller mindre internet-lös under flera månader nu (sedan sommaren 2003, nästan...) och har inte loggat in här på ett ordentligt tag...

Jag har inte hunnit kolla läget ordentligt ännu, men har sett bland annat Wild_Hawk och skribb, båda gamla forumiter från min verksamma tid. Många nya, dock...

Jag har hursomhelst nyligen blivit tilldelad en (i mina ögon) snabb ADSL-lina och kan nu kika in här någorlunda regelbundet. Dessutom är ju San Andreas snart i mina förväntansfulla tassar, vilket spär på anledningarna att behöva snacka av sig om det.

Nåväl, jag är här nu. Och det är ni med! Preach! B)

EB

Hehe ok, känner inte igen dig ( inte varit medlem så länge ).

Men välkommen tillbaka :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DÄR är du. Satan jag trodde du glömt oss :rolleyes:

Welcome back!! B)

Nej! Det skulle jag aldrig!

Med risk att låta som en över-rökt hippie slänger jag ur mig; vi är ju som en stor familj!

Kul att folk inte glömt mig, var vad jag tänkte... skribb, du är ju en av de forumiter jag har mest respekt för, helt klart. Många nya fejjor och då måste man ha en solid grund att stå på.

Back to stay, no way

That I'm going away

I'm-a keep the game

'Til my pubes turn grey

M*thaf*cka!

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

möjligen för att jag hette GTA3_PLAYER under sommaren 03, bytte namn i sep03 :P

fast din sign "EB" glömmer man inte i första taget :lol:

Klart jag minns GTA3_PLAYER! Hur skulle jag kunna glömma?

Gött att vara bland vänner!

----------

Åh, förresten. Jag slängde ut en låt här på forumet back in the days. ebeetomedium.mp3 hette väl filen... Jag fick en massa bra feedback på den men nu är den på vift från både min dator och servern. Om någon har den, PM:a mig, så blir jag sådär varmt gosig inombords..

Tack.

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor