Joffe Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det ä ju nu bekräftat att gokart ska vara med. Jag bara undrar om nån har sett en bild på den, det har tyvvär inte jag. Isåfall kan ni lägga in den på den här topicen det vore snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nej, det har inte släppts någon bild på den än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det är säkert ett minispel också, fast det känske känns rätt självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men minispel? det hoppas jag verkligen inte att det finns minispel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Varför vill du inte ha mini spel ? Jhu fler saker man kan göra jhu roligare blir vell spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Varför vill du inte ha mini spel ? Jhu fler saker man kan göra jhu roligare blir vell spelet ? EDIT: ja de e klart, men inte om de e nått skittråkigt som man måste klara av fö att få 100% Redigerad 11 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men minispel? det hoppas jag verkligen inte att det finns minispel! längtar att få sälja korv på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 o den bilden passade ju? inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 fel bild eller?? den där hade väl inte något med korv att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 det kan faktiskt vara så att han såg fel och tyckte att den där bilen var alexs korvbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 det kan faktiskt vara så att han såg fel och tyckte att den där bilen var alexs korvbil skulle gärna sälja korv om korvbilen såg ut sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Porre Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ohh shite gokart..! ja måste fan hänga med lite nu ..! fett NICE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Gokart är en av dom sakerna som jag ville ha inför SA, kul som tusan, hoppas den är snabb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 längtar att få sälja korv på gatan Längtar tills du har så många emot dig för att du lägger ut bilder hursomhelst att du inte orkar lägga dig i din säng.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Hoppas man kan köra race med gokarten, inte köra på gatan med den! De skulle vara svinkul, och en förbättrad streetrace funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det lär ju finnas Go-Kart banor. Det står på nån sida att det inte är bekräftat, men det vore ganska förvånande om det inte fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Gocarten kommer att bli lika snabb som Baggage Handler är i vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Gocarten kommer att bli lika snabb som Baggage Handler är i vice city. jo men säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Gocarten kommer att bli lika snabb som Baggage Handler är i vice city. Liiite snabbare borde den väl ändå vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 jag tänkte fel när vi sa minispel. jag tänkte att det var typ ett spel som inte hängde ihop med själv spelet om ni fattar. Om jag nu har fattat rätt så tänker ni på R3 updprag? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts