Gerard0 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 de här kanske e en onödig topic men ja ska köpa ps2 o ja vet att det finns 2 usb portar i ps2 o ja undrar om man kan koppla in en vanlig mus o ett vanligt tangent bord o spela me det ?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 de här kanske e en onödig topic men ja ska köpa ps2 o ja vet att det finns 2 usb portar i ps2 o ja undrar om man kan koppla in en vanlig mus o ett vanligt tangent bord o spela me det ?!?! Mm det ska gå men då måste man väl ha ett USB tangentbord ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 ja men typ alla tanjentbod o möss går väll på usb... elle kanske bara laser-möss. men jag undrar samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 det går at stoppa in men det går itne att spela med. Det enda ps2 sperl jag vet stöder mus/tbord är Half-Life. :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 det går at stoppa in men det går itne att spela med. Det enda ps2 sperl jag vet stöder mus/tbord är Half-Life. :E Det ska gå att spela med tangentbord och mus på Killzone också har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det gick att spela med mus och tangentbord på red faction 2 och age of empiers 2 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kopplar man in de i kontrolluttatget då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nej..det finns två USB uttag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Men tänk på att det bara går att spela i "Classic"-läget, och därmed blir mus och tgt-bord meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts