jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Någon som hört något om laddningstiderna?? Har letat överallt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det kommer inte att vara några laddningstider. (Mellan städerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Det kommer inte att vara några laddningstider. (Mellan städerna) För att vara lite mer exakt, det kommer att vara laddningstider när man går in i en affär och liknanade, men annars ska man slippa det... Redigerad 10 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 För att vara lite mer exakt, det kommer att vara laddningstider när man går in i en affär och liknanade, men annars ska manb slippa det... fa vad jobbigt eller de beror på hur lång ladnings tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 fa vad jobbigt eller de beror på hur lång ladnings tid 5 minuter tror jag att de var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 5 minuter tror jag att de var Sarkastisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 5 minuter tror jag att de var haha lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 fa vad jobbigt eller de beror på hur lång ladnings tid Oroa dig inte, kan inte tänka mig att den kan vara längre än när man går in i gallerian på VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 5 minuter tror jag att de var Ja, självklart. Så måste det vara. Not...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Nej men seriöst såååååå himla jobbigt är det inte att vänta några sekunder, tycker iaf inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Ev. så kanske det tar en himla lång tid att starta spelet, men sen under spelets gång så lägger man knappt märke till laddningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts