Jump to content

MSN

Meller
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äh, finns massa kul att göra utan msn.

Dra fram en gitarr och leta efter roliga tabs, själv har man haft en väldigt produktiv dag i musikväg.

Eller sitt och filosofera, tänk på olösliga gåtor. T.ex. varför choklad jämt ska säljas i fyrkanter och inte i ovala former, varför pannkakor är godare med sylt på o.s.v. Eller så kan man runka. :wacko:

Hmm jag brukar också tänka så :unsure:

Är det någon som har tänkt på att om man äter ett marabou choklad så blir man tjock, sen kan man äta en tomat så blir man smal igen <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Msn-messenger kommer att bli utslaget inom kort, servern är ej tillgänglig. belastningen av det nya msn 7.0 slår ut alla portar, därför ber vi er som använder 7.0 att avinstallera det så fort som möjligt så att servern kan läggas upp igen. msn-servern kommer succesivt att stängas av och kommer att vara avstängd för vissa i upp till 7 dagar, tack för ert samarbete! ni kan ju sprida de vidare

Detta får jag av alla nu, antagligen fake, som sprids som kedjebrev men man vet ju aldrig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henkibojj: Kolla om den finns i lägg till/ta bort program i Kontrollpanelen, annars kan du försöka ta bort den med Ad-aware, Spybot eller Hijack This.

Tacktack! Kollade listan, jag kollade det först av allt, till och med före CtrlAltDel, men där fanns det inget. Men jag såg däremot att vi redan hade spybot (måste varit brorsan som installerat det) så då tog jag det. Kollade listan i spybot och där stod det "108 problem hittade", varav 103 hade helt uppenbara namn som sett alldeles för många gånger förut... :D

De övriga fem visste jag inte vad det var men det låg ju i skräplistan, så jag tog bort det också ;) Men... listan därnere är fortfarande igång - hoppas det går bort efter omstart. Tack iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow. Nu måste jag leta fram nåt ruttet pergament och skriva det Nya Nya Testamentet. :D

Och du tänker lägga det i ditt eget badkar?

Föresten... Kan du leta fram två gamla pergament och göra en barn uplaga med färg bilder, STORA BOKSTÄVER och Jätte stor text..

Redigerad av MetoC7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor