SAAB Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nu la mitt av...åh va ja hatar när saker ej funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Vafaaan, mitt funkar inte. Det står att jag inte är uppkopplad på Internet, trots att jag är det. Saaatana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Mitt har inte funkat på ett tag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 yeaaaaaah de funkar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nu funkar de igen...de verkar vara ganska ostabilt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Mitt dampar sig än men tror det har med 7.0 att göra. De gör nog tester och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det har inte med 7.0 att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Äh, finns massa kul att göra utan msn. Dra fram en gitarr och leta efter roliga tabs, själv har man haft en väldigt produktiv dag i musikväg. Eller sitt och filosofera, tänk på olösliga gåtor. T.ex. varför choklad jämt ska säljas i fyrkanter och inte i ovala former, varför pannkakor är godare med sylt på o.s.v. Eller så kan man runka. Hmm jag brukar också tänka så Är det någon som har tänkt på att om man äter ett marabou choklad så blir man tjock, sen kan man äta en tomat så blir man smal igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag brukar sätta mig och läsa en bok, eller fundera på den knepiga frågan: "Vad händer när en ostoppbar kraft träffar ett orörligt föremål?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag brukar sätta mig och läsa en bok, eller fundera på den knepiga frågan: "Vad händer när en ostoppbar kraft träffar ett orörligt föremål?" Eller brukar man fråga sig själv: "Undra vad som rör sig 100 mil ut i Atlanten på 30 m djup" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Msn-messenger kommer att bli utslaget inom kort, servern är ej tillgänglig. belastningen av det nya msn 7.0 slår ut alla portar, därför ber vi er som använder 7.0 att avinstallera det så fort som möjligt så att servern kan läggas upp igen. msn-servern kommer succesivt att stängas av och kommer att vara avstängd för vissa i upp till 7 dagar, tack för ert samarbete! ni kan ju sprida de vidare Detta får jag av alla nu, antagligen fake, som sprids som kedjebrev men man vet ju aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det är afke så inåt helvete. Läs min post ovan så fattar ni vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det är afke så inåt helvete. Läs min post ovan så fattar ni vad jag menar. Japp, skribb har rätt, läste det någonstans förut också. Jävligt irriterande med alla som skickar kedjebrev hela tiden om att msn 7.0.... blablablabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Henkibojj: Kolla om den finns i lägg till/ta bort program i Kontrollpanelen, annars kan du försöka ta bort den med Ad-aware, Spybot eller Hijack This. Tacktack! Kollade listan, jag kollade det först av allt, till och med före CtrlAltDel, men där fanns det inget. Men jag såg däremot att vi redan hade spybot (måste varit brorsan som installerat det) så då tog jag det. Kollade listan i spybot och där stod det "108 problem hittade", varav 103 hade helt uppenbara namn som sett alldeles för många gånger förut... De övriga fem visste jag inte vad det var men det låg ju i skräplistan, så jag tog bort det också Men... listan därnere är fortfarande igång - hoppas det går bort efter omstart. Tack iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) Wow. Nu måste jag leta fram nåt ruttet pergament och skriva det Nya Nya Testamentet. Och du tänker lägga det i ditt eget badkar? Föresten... Kan du leta fram två gamla pergament och göra en barn uplaga med färg bilder, STORA BOKSTÄVER och Jätte stor text.. Redigerad 12 oktober, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 om det itne funkar så får man väl Vänta, got damn. LEV MED DET! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Stör sig inte lite heller.. typ hela tiden så kommer det upp "bla bla bla har loggat in." "blabla blö har loggat in". enormt irriterande. man kan ta bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Förstår inte hur ni frivilligt installerar beta-versioner av microsoft =/ Msn har funkat ganska felfritt senaset dagarna.. varför ha msn när man istället kan använda mirc/xchat (eller annan irc-klient)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Förstår inte hur ni frivilligt installerar beta-versioner av microsoft =/ Msn har funkat ganska felfritt senaset dagarna.. varför ha msn när man istället kan använda mirc/xchat (eller annan irc-klient)? För man har rigtiga kompisar som inte hänger på irc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts