Mikolan Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hehu nu kan jag itne skicka till folk :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nu funkar inte msn igen . Men det gjorde de faktiskt förut idag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 msn nere igen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Funkar inte här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nej, inte här heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ja det är nere kom upp en ruta om att man hade typ 1 minut att avsluta alla konversationer sen blev man utloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Detta är ju patetiskt, nu när inte msn funkar vet jag inte vad jag ska göra. Jag får abstinens, det är ju ett klart tecken på att man sitter för mycket vid datorn och msn. Det är läskigt att jag knappt klarar mig utan msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag har också svårt att leva utan MSN Messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Äh, finns massa kul att göra utan msn. Dra fram en gitarr och leta efter roliga tabs, själv har man haft en väldigt produktiv dag i musikväg. Eller sitt och filosofera, tänk på olösliga gåtor. T.ex. varför choklad jämt ska säljas i fyrkanter och inte i ovala former, varför pannkakor är godare med sylt på o.s.v. Eller så kan man runka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ja det är nere kom upp en ruta om att man hade typ 1 minut att avsluta alla konversationer sen blev man utloggad pga att de skulle göra 'service' på de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Äh, finns massa kul att göra utan msn. Dra fram en gitarr och leta efter roliga tabs, själv har man haft en väldigt produktiv dag i musikväg. Eller sitt och filosofera, tänk på olösliga gåtor. T.ex. varför choklad jämt ska säljas i fyrkanter och inte i ovala former, varför pannkakor är godare med sylt på o.s.v. Eller så kan man runka. Wow. Nu måste jag leta fram nåt ruttet pergament och skriva det Nya Nya Testamentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Haha, topp3 runka funkar alltid när man har tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 2 much Mademan 2 much . själv har man använt lunar för att kominucera (stavning? lite trött nu .) med folk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nu är MSN helt dött. Hoppas det fixar sig snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nu funkar det! Alla ombedes att logga in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nepp nepp, funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 äntligen....har längtat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nej, för mig är det fortfarande helt cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 det funkar perfekt här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nu funkar det perfa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts