Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Är det bara för mig eller cepar sej msn? Det tar 100 år för alla kontakter att ploppa upp i listan och de går inte att skriva. Är de nån mer som har problemet eller någon som vet om det går att fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Du kan vara "lugn", många upplever detta just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Du kan vara "lugn", många upplever detta just nu... Yup... Skulle inte förvåna mig om det är för att massa folk installerat den buggiga 7.0 versionen =/ fast man vet ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Hmms ok, fast det irriterar mig som fan, det är alltid så mycket folk inne på söndagskvällar , men men skönt att de inte bara var för mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Hmms ok, fast det irriterar mig som fan, det är alltid så mycket folk inne på söndagskvällar , men men skönt att de inte bara var för mig då Du har rätt..Det är mer folk än vanligt, men det är ju trevligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Ja där är problemet!!!! Det hände mig för 2veckor sen också höll på att skriva med en cs snubbe som verkade trevlig sen efter ha vart online typ jämt, så blev han offline och det har han varit sen dess i 2veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det är as irriterande! Men de konstiga e att ja kan bara skriva till en person och han kan bara skriva till mig Hoppas man kan börja skriva igen för de e irriterande som f*n att ingen knappt kan skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Du har rätt..Det är mer folk än vanligt, men det är ju trevligt =) Japps det var det jag menade, att de är trevligt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Stör sig inte lite heller.. typ hela tiden så kommer det upp "bla bla bla har loggat in." "blabla blö har loggat in". enormt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Hmms ok, fast det irriterar mig som fan, det är alltid så mycket folk inne på söndagskvällar , men men skönt att de inte bara var för mig då Dom har väll kommit hem från kyrkan.. hata 7m0 tbh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Nu kommer jag inte ens in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Ja där är problemet!!!! Det hände mig för 2veckor sen också höll på att skriva med en cs snubbe som verkade trevlig sen efter ha vart online typ jämt, så blev han offline och det har han varit sen dess i 2veckor. Han kanske... Dog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Msn är nere nu iaf! Kommer inte in fast internet fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Ja där är problemet!!!! Det hände mig för 2veckor sen också höll på att skriva med en cs snubbe som verkade trevlig sen efter ha vart online typ jämt, så blev han offline och det har han varit sen dess i 2veckor. Hört talas om block? För övrigt.... After being brought back to life for a short while, the .NET Messenger Service appears to be down again for a second time in a period of 12 hours. Some people are unable to sign in, others fail to have smooth conversations. According to the status page, last night's maintenance has been completed and the service has now become temporarily unavailable. This has NOTHING to do with you running MSN Messenger 7 instead of an official, public MSN Messenger client. It's affecting all Messenger users, including those appealing to Windows Messenger or even Web Messenger, Microsoft's browser-based MSN Messenger client. The last .NET Messenger downtime dates from July 6th but didn't last as long as the current one. All we can do now is wait for the green flag. Redigerad 11 oktober, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Vadå block ? Samt varför skulle han göra det? Jag är väl trevlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men snälla, ni behöver inte starta en ny tråd och berätta för alla när man inte kan komma in på msn, finns redan minst 10 trådar om detta. Funkar det inte så gör det inte det, har ni något särskilt problem med msn messenger kan ni ju starta en tråd, men inte en för varje gång tjänsten är nere eller är ostabil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 vet inte om det här är den rätta msntråden, men min syrra installerar både det ena och det andra programmet till msn, vartenda ett sämre en det andra. Det är otroligt troligt ( ) att det är hon som får in en massa plugins och idiotgenvägar till skrivbordet. Så, är det nån som vet hur man får bort den här irriterande prylen (längst ner) som kom upp alldeles nyss, jag får inte bort den?? Krysset uppi hörnet funkar inte. Jag hittar det inte i programlistan (CtrlAltDel) eller processlistan. Det kommer upp en massa sökfält precis under adressfältet i tid och otid, dessutom. Och trots att vi har messenger både plus, 6.2, 7beta (tror jag) och 4 så funkar det ändå inte att hitta dem, så att de ska avinstalleras... Folk loggar in och det kommer en massa msn4-ljud, trots att det inte syns i programlistan därnere till höger heller.... GGAHHH!! Hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hade de förut...tog hem ett program ett raderingsprogram...funkar som diskrensing men bättre å då försvann den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Henkibojj: Kolla om den finns i lägg till/ta bort program i Kontrollpanelen, annars kan du försöka ta bort den med Ad-aware, Spybot eller Hijack This. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Stör sig inte lite heller.. typ hela tiden så kommer det upp "bla bla bla har loggat in." "blabla blö har loggat in". enormt irriterande. Stäng av meddelandena då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts