Jump to content

MSN

Meller
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja där är problemet!!!! Det hände mig för 2veckor sen också höll på att skriva med en cs snubbe som verkade trevlig sen efter ha vart online typ jämt, så blev han offline och det har han varit sen dess i 2veckor.

Hört talas om block?

För övrigt....

After being brought back to life for a short while, the .NET Messenger Service appears to be down again for a second time in a period of 12 hours. Some people are unable to sign in, others fail to have smooth conversations. According to the status page, last night's maintenance has been completed and the service has now become temporarily unavailable.

This has NOTHING to do with you running MSN Messenger 7 instead of an official, public MSN Messenger client. It's affecting all Messenger users, including those appealing to Windows Messenger or even Web Messenger, Microsoft's browser-based MSN Messenger client.

The last .NET Messenger downtime dates from July 6th but didn't last as long as the current one. All we can do now is wait for the green flag.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men snälla, ni behöver inte starta en ny tråd och berätta för alla när man inte kan komma in på msn, finns redan minst 10 trådar om detta. Funkar det inte så gör det inte det, har ni något särskilt problem med msn messenger kan ni ju starta en tråd, men inte en för varje gång tjänsten är nere eller är ostabil :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet inte om det här är den rätta msntråden, men min syrra installerar både det ena och det andra programmet till msn, vartenda ett sämre en det andra. Det är otroligt troligt ( :P ) att det är hon som får in en massa plugins och idiotgenvägar till skrivbordet.

Så, är det nån som vet hur man får bort den här irriterande prylen (längst ner) som kom upp alldeles nyss, jag får inte bort den?? Krysset uppi hörnet funkar inte. Jag hittar det inte i programlistan (CtrlAltDel) eller processlistan. Det kommer upp en massa sökfält precis under adressfältet i tid och otid, dessutom.

Och trots att vi har messenger både plus, 6.2, 7beta (tror jag) och 4 så funkar det ändå inte att hitta dem, så att de ska avinstalleras... Folk loggar in och det kommer en massa msn4-ljud, trots att det inte syns i programlistan därnere till höger heller.... GGAHHH!! Hjälp!!

post-22-1097507401_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor