Simon_ume Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Vad jag vet så har de inte nämnts om man kan spara sina vrålåk i nåt garage i samband med sitt safehouse. De kommer ju finnas garage men var och hur? Nån som läst nåt om de? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) ja tror det e som dom andra spelen,att du har ett garage och där ställer du bilen sen sparar du och du har bilen där Redigerad 10 oktober, 2004 av porre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 vad jag har sett ska det vara fullt med så kallade safe houses där man kan spara både bilar och själva spelets gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 vad jag har sett ska det vara fullt med så kallade safe houses där man kan spara både bilar och själva spelets gång.. Vart har du sett de, länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Med tanke på de otaliga nya, mer eller mindre seriösa funktioner som avslöjats om spelandet i San Andreas känns det helt oacceptabelt om man inte skulle kunna spara en hel massa bilar i olika garage runtom i städerna. Det hör ju helt klart till gangstahlivet; att ha en hel drös med groteskt dyra bilar. EB PS. Jag är tillbaka! DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 om det fanns garage s skulle jag ju lätt parkera min bulldozer där inne och bränna runt på stan och mosa bilar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts