AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja men på flera andra ställen Orange street families bl.a där det står om de olika karaktärerna på gta-sanandreas.com Men man går väl ändå på vad som står på officiella hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Gatan heter Grove Street och gänget heter Grove Street Families...inget annat Redigerad 11 oktober, 2004 av donrosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Gatan heter Grove Street och gänget heter Grove Street Families...inget annat Orange Grove Street Families Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Grove street lär ju va gatan dom bor på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Grove street lär ju va gatan dom bor på jag tror gatan heter grove street och gänget orange grove families... bryr mig inte om dom har gröna kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 men ska man inte få göra ett eget gäng? :'( det är iaf vad jag har hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 men ska man inte få göra ett eget gäng? :'( det är iaf vad jag har hört... mjo något sånt men man är med i sitt gamla gäng från början.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Namnet måste vara hämtat från stället vid LA som heter Orange County eller O.C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Namnet måste vara hämtat från stället vid LA som heter Orange County eller O.C. men ordet "orange" är inte med i deras namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 men ordet "orange" är inte med i deras namn... Om man kollar på några gamla artiklar från gamespot eller IGN så förkortar dem CJs gäng "OGF" och då måste det vara "Orange Grove Families".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 "Last dance for Lance Vance." Ett annat skönt citat från Vice City: "No money, no funny, bunny honey." "I said, I got enough of that in school!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Om man kollar på några gamla artiklar från gamespot eller IGN så förkortar dem CJs gäng "OGF" och då måste det vara "Orange Grove Families".... Det vet jag inget om, men jag vet att på officiella hemsidan står det att gänget heter "Grove Street Families"... Litar mer på rockstar än ign eller gamespot vad gäller gängets namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Dom heter Orange grove street families Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Bahh....Is nte bry mig.. Ska ändå förråda dom och göra ett eget cykel eller skateboard gäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Dom heter Orange grove street families Nej! Grove Street Families... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Okej mitt fel såg det nu på GTA:SA's offieciela sida :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Namnet måste vara hämtat från stället vid LA som heter Orange County eller O.C. Orange County är ett rikt område långt söder om L.A, Orange Grove Street eller vad vi nu ska kalla det är fattigt och ligger i Ganton (Compton) som är ett av LA's fattigaste och farligaste område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts