jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Är det någon som vet vad Carls gäng heter egentligen?? På en del ställen står det orange grove families och på andra grove street families!! Skulle det vara orange grove så borde ju klädseln på gänget vara orange om man tänker på namnet men eftersom alla bilder visar på gröna kläder verkar det konstigt om de skulle heta något med orange. Till och med på rockstars hemsida står det två olika namn! Någon som vet fakta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det enda jag hört är orange grove families.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det enda jag hört är orange grove families.. Kan du då förklara gröna kläder?? Heter dom orange som borde dom väl ändå vara orange!! Jag blir förvirrad...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Kan du då förklara gröna kläder?? Heter dom orange som borde dom väl ändå vara orange!! Jag blir förvirrad...... Orange Grove är väll området där dom bor, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Är det inte Ganton dom bor i?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Är det inte Ganton dom bor i?? :'( Har du rätt i, men kvarteret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Är det inte Ganton dom bor i?? :'( Jajjemen, helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Måste bara säga att cesar verkar vara en jävligt soft snubbe.. honom ska jag aldrig svika under spelets gång... han ser jävligt cool ut i alla fall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Måste bara säga att cesar verkar vara en jävligt soft snubbe.. honom ska jag aldrig svika under spelets gång... han ser jävligt cool ut i alla fall.... Tss, han kanske sviker en som Lance gjorde :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Tss, han kanske sviker en som Lance gjorde :'( Ja, det vill man ju inte uppleva igen .. men jag kommer i alla fall aldrig svika cesar.. ååh cesar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 "Last dance for Lance Vance." Ett annat skönt citat från Vice City: "No money, no funny, bunny honey." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 kolla på officiella hemsidan, men om du inte orkar så kan jag påstå att jag är ganska säker på att dom heter Grove Street Families. Men om man kollar på dom på officiella hemsidan så står det original gang eller nåt innan, så gissar på att nån sett fel på original och trott att det stod orange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 nejnej.. jag är 100% säker på att det står ORANGE och inte ORIGINAL street families.. jag tror att det kanske är två olika delar av gänget!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 nejnej.. jag är 100% säker på att det står ORANGE och inte ORIGINAL street families.. jag tror att det kanske är två olika delar av gänget!? Ser ut som om båda hade fel... Antar att det där är deras namn iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Men kvarteret heter Orange Grove street iaf en viktig gata i kvarteret i ganton. gäng i USA iaf i LA(LS) döper ofta sina gäng efter huvudgatan i kvartert. Namnet på gatan spelar ju ingen roll på vilken färg gänget har, varför skulle det tvunget göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Eftersom gängtiteln är Orange Street Famelies. Rätt vilseledande att "gängfärgen" skulle vara grön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Eftersom gängtiteln är Orange Street Famelies. Rätt vilseledande att "gängfärgen" skulle vara grön. jo, men hur barnsligt är det inte att bli chockad över att de är grön klädda? Det är ett gatunamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 jo, men hur barnsligt är det inte att bli chockad över att de är grön klädda? Det är ett gatunamn Jaa, tänk er Pripps Blå, är ölen blå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Men är det ingen som har sett bilden jag la in? Det står inte ett ord om "Orange" där utan det står: "Subject: Grove Street Families - Original Street Gang in Los Santos". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Men är det ingen som har sett bilden jag la in? Det står inte ett ord om "Orange" där utan det står: "Subject: Grove Street Families - Original Street Gang in Los Santos". ja men på flera andra ställen Orange street families bl.a där det står om de olika karaktärerna på gta-sanandreas.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts