Jump to content

Donald Love

stuffat
 Share

Recommended Posts

Men vad är fel med er?

För i helvete kan ni inte koncentrera er på ämnet!! :)

Och skit om pesonangrepp och mög. Om ni går på stan och en kille säger vad glor du på din bögjävel! hade ni då tagit upp värsta långa diskusionen med killen om personangrepp osv! <_<

Om det inte är något som ni ska skriva om topicen så skriv inget FATTA :unsure::wacko:

Simon_Ume du hade precis en topic om onödiga innlägg vad fan kallar du detta:

Men varför skrev du att dom va "pantade jävlar" de va väldigt onödigt!
Skit i dom!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

du lär inte få veta vad som hände efter 3:an för den utspelade sig i nutid då den kom(2001)

och SA utspelar i början av 90-talet

Hur ska vi kunna få reda på vad som hände med honom när SA utspelar sig före GTA3?
Tänk!

Om Carrington svär att hämnas på Love. Då har man väl en ganska klar bild av varför han försvinner i 3:an.

Jag vet att inte ni lekte "bessewissrar", men det var någon längre ner, och till honom/dom: Läs igenom mitt inlägg och försök att tänka till lite innnan ni inkompetensförklarar någon som förmodligen är jävligt mycket smartare än ni!

E ni konstiga eller.....

VC utspelar sig juh typ 86

3:an cirka 1999/2000

och SA i början av nittio!!!

finns nästan ingen möjlighet alls att man får reda på varför han försvinner i 3:an...

Här var "besserwissern", ville bara påpeka att man bör tänka innan man talar!

Han skrev att Love skulle döda Avery i SA, de går inte eftersom han är med i LC som utspelar sig efter SA.

Gjorde jag? Woaw, läs igenom inlägget igen, långsamt och noggrant så kanske du förstår innebörden.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas verkligen Donald kommer tillbaka.

Jag vill nämligen veta varför han försvann i slutet på 3:an.

Min teori är ju den att Love tror sig mörda Carrington i SA(Men han överlever)och man hör någon gång i slutet att han svär på att han ska hämnas på Donald.

Min teori: Donald vart ihop med en supersnygg ex Playboy och flyttade tillbaka till SA.

Där han levde lycklig i alla sina dar.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad är fel med er?

För i helvete kan ni inte koncentrera er på ämnet!! :)

Och skit om pesonangrepp och mög. Om ni går på stan och en kille säger vad glor du på din bögjävel! hade ni då tagit upp värsta långa diskusionen med killen om personangrepp osv! <_<

Om det inte är något som ni ska skriva om topicen så skriv inget FATTA :unsure::wacko:

Simon_Ume du hade precis en topic om onödiga innlägg vad fan kallar du detta:

Skit i dom!

Du läste inte min sista post verkar de som, jag skrev att jag jävlades med honom. :D Läs innan du uttalar dig, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas verkligen Donald kommer tillbaka.

Jag vill nämligen veta varför han försvann i slutet på 3:an.

Min teori är ju den att Love tror sig mörda Carrington i SA(Men han överlever)och man hör någon gång i slutet att han svär på att han ska hämnas på Donald.

Förstår ändå inte va fan du menar! <_<

De förklarar ju inte ett skit varför han försvann i 3:an.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk!

Om Carrington svär att hämnas på Love. Då har man väl en ganska klar bild av varför han försvinner i 3:an.

Att Carrington får reda på att Love befinner sig i Liberty City menar du? Då är jag med.

Då borde de fixa med någon sorts epilog på hela historien, men det kan väl inte vara för mycket begärt. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår ändå inte va fan du menar!  >_<

De förklarar ju inte ett skit varför han försvann i 3:an.

jag tror att han menar att det kan finnas sammankopplingar om den där boxen/asken som kan leda till ett svar vad som kan ha hänt med donald love... pandoras ask kanske det va omm ni har en aning om vad det är!? -_-

edit: I den grekiska mytologin, fick Pandora en ask som hemgift. När hennes man Epimetheus öppnade asken flög plågor, hemsökelser och ont ut över världen. Det enda han lyckades stänga inne var hoppet.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor