lulle Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Men vad är fel med er? För i helvete kan ni inte koncentrera er på ämnet!! Och skit om pesonangrepp och mög. Om ni går på stan och en kille säger vad glor du på din bögjävel! hade ni då tagit upp värsta långa diskusionen med killen om personangrepp osv! Om det inte är något som ni ska skriva om topicen så skriv inget FATTA Simon_Ume du hade precis en topic om onödiga innlägg vad fan kallar du detta: Men varför skrev du att dom va "pantade jävlar" de va väldigt onödigt!Skit i dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kommer Tommy Vercetti vara med på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) du lär inte få veta vad som hände efter 3:an för den utspelade sig i nutid då den kom(2001) och SA utspelar i början av 90-talet Hur ska vi kunna få reda på vad som hände med honom när SA utspelar sig före GTA3?Tänk! Om Carrington svär att hämnas på Love. Då har man väl en ganska klar bild av varför han försvinner i 3:an. Jag vet att inte ni lekte "bessewissrar", men det var någon längre ner, och till honom/dom: Läs igenom mitt inlägg och försök att tänka till lite innnan ni inkompetensförklarar någon som förmodligen är jävligt mycket smartare än ni! E ni konstiga eller..... VC utspelar sig juh typ 86 3:an cirka 1999/2000 och SA i början av nittio!!! finns nästan ingen möjlighet alls att man får reda på varför han försvinner i 3:an... Här var "besserwissern", ville bara påpeka att man bör tänka innan man talar! Han skrev att Love skulle döda Avery i SA, de går inte eftersom han är med i LC som utspelar sig efter SA. Gjorde jag? Woaw, läs igenom inlägget igen, långsamt och noggrant så kanske du förstår innebörden. Redigerad 11 oktober, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jag hoppas verkligen Donald kommer tillbaka. Jag vill nämligen veta varför han försvann i slutet på 3:an. Min teori är ju den att Love tror sig mörda Carrington i SA(Men han överlever)och man hör någon gång i slutet att han svär på att han ska hämnas på Donald. Min teori: Donald vart ihop med en supersnygg ex Playboy och flyttade tillbaka till SA. Där han levde lycklig i alla sina dar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Men vad är fel med er? För i helvete kan ni inte koncentrera er på ämnet!! Och skit om pesonangrepp och mög. Om ni går på stan och en kille säger vad glor du på din bögjävel! hade ni då tagit upp värsta långa diskusionen med killen om personangrepp osv! Om det inte är något som ni ska skriva om topicen så skriv inget FATTA Simon_Ume du hade precis en topic om onödiga innlägg vad fan kallar du detta: Skit i dom! Du läste inte min sista post verkar de som, jag skrev att jag jävlades med honom. Läs innan du uttalar dig, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jag hoppas verkligen Donald kommer tillbaka. Jag vill nämligen veta varför han försvann i slutet på 3:an. Min teori är ju den att Love tror sig mörda Carrington i SA(Men han överlever)och man hör någon gång i slutet att han svär på att han ska hämnas på Donald. Förstår ändå inte va fan du menar! De förklarar ju inte ett skit varför han försvann i 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Tänk! Om Carrington svär att hämnas på Love. Då har man väl en ganska klar bild av varför han försvinner i 3:an. Att Carrington får reda på att Love befinner sig i Liberty City menar du? Då är jag med. Då borde de fixa med någon sorts epilog på hela historien, men det kan väl inte vara för mycket begärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Förstår ändå inte va fan du menar! De förklarar ju inte ett skit varför han försvann i 3:an. jo för om den situationen skulle uppstå i SA skulle man kunna fatta att det var carrington som gjorde att love försvann i GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 jag hoppas att itne någon utav dom är med.. dom är ju töntiga och borde inte få vara med i ett så soft spel som san andreas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Kommer Tommy Vercetti att vara med på något sätt,tex på bilder eller radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Förstår ändå inte va fan du menar! De förklarar ju inte ett skit varför han försvann i 3:an. jag tror att han menar att det kan finnas sammankopplingar om den där boxen/asken som kan leda till ett svar vad som kan ha hänt med donald love... pandoras ask kanske det va omm ni har en aning om vad det är!? edit: I den grekiska mytologin, fick Pandora en ask som hemgift. När hennes man Epimetheus öppnade asken flög plågor, hemsökelser och ont ut över världen. Det enda han lyckades stänga inne var hoppet. Redigerad 13 oktober, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jo, jag är bekant med myten om Pandoras box, vilken slående koppling. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts