CappachinoTheGreat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 De finns ändå ingen anledning för personangrepp, skärp dig! Off-topic: Slipknot - Duality, kunglåt! Fuck u, vem är du att säga till mig att jag ska skärpa mig? Dessutom begick jag inget person angrepp, jag anklagade alla som inte kunde läsa för att vara "pantade jävlar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Fuck u, vem är du att säga till mig att jag ska skärpa mig? Dessutom begick jag inget person angrepp, jag anklagade alla som inte kunde läsa för att vara "pantade jävlar" nä men NU så bejick du ett personangrepp o bröt dessutom mon gtasajten.com's och sveriges normer. regler och lagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Fuck u, vem är du att säga till mig att jag ska skärpa mig? Dessutom begick jag inget person angrepp, jag anklagade alla som inte kunde läsa för att vara "pantade jävlar" Är inte de personangrepp då? Att kalla folk för "pantade jävlar", eller de kanske är häts mot folkgrupp?! Ta de lungt, inga angrepp mot nån! De finns regler för sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nä men NU så bejick du ett personangrepp o bröt dessutom mon gtasajten.com's och sveriges normer. regler och lagar ja för att bryta mot normer är farligt... men varna mig gärna bara alla kan börja LÄSA vad det står innan de leker besserwissar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 get a life, and get some sleep to... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja för att bryta mot normer är farligt... men varna mig gärna bara alla kan börja LÄSA vad det står innan de leker besserwissar De ger dig ändå ingen rätt att kalla folk för "pantade jävlar", de tyder på omogenhet! Du kanske ska läsa reglerna för forumet, du får inte skriva såna saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Är inte de personangrepp då? Att kalla folk för "pantade jävlar", eller de kanske är häts mot folkgrupp?! Ta de lungt, inga angrepp mot nån! De finns regler för sånt! nope för det var inte personligt och hEts mot folkgrupp kan det inte vara heller inte för detta har med något att göra,där emot var "Fuck u" ett person angrepp om du är känslig och du buzz, det är inte som om jag sitter och letar upp saker att klaga på jag förklarade för de olitträra att man måste läsa ett helt inlägg innan man kan döma det Redigerad 11 oktober, 2004 av CappachinoTheGreat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 De ger dig ändå ingen rätt att kalla folk för "pantade jävlar", de tyder på omogenhet! Du kanske ska läsa reglerna för forumet, du får inte skriva såna saker! precis o nej: det kan inte hända något om du bryter mo normer, men att kalla folk för "pantade jävlar" är personangrepp OCH ärokrenkning (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nope för det var inte personligt och hEts mot folkgrupp kan det inte vara heller inte för detta har med något att göra,där emot var "Fuck u" ett person angrepp om du är känslig nåja... han vet ju åtminstånde vad han gör för fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nope för det var inte personligt och hEts mot folkgrupp kan det inte vara heller inte för detta har med något att göra,där emot var "Fuck u" ett person angrepp om du är känslig JA jag är känslig! :'( Varför skriver du att folk är "pantade jävlar" för, om du tycker att nån är en besserwisser så lägg dig inte i eller skriv på nåt bättre sätt. Folk får skriva vad dom vill, FAST inge omoget som du skirver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) precis o nej: det kan inte hända något om du bryter mo normer, men att kalla folk för "pantade jävlar" är personangrepp OCH ärokrenkning (stavning) "ärokränkning" tror nog det är rätta sättet att stava det på...... edit: När jag ändå håller på, "åtminstone" stavas det... Redigerad 11 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 JA jag är känslig! :'( Varför skriver du att folk är "pantade jävlar" för, om du tycker att nån är en besserwisser så lägg dig inte i eller skriv på nåt bättre sätt. Folk får skriva vad dom vill, FAST inge omoget som du skirver! folk får gärna skriva precis vad de vill, men att få rätta dem efteråt om det har fått fel för sig är inte emot reglerna hoppas jag? Varför jag skriver det? För jag tycker det är pantade jävlar som inte orkar läsa ett helt inlägg noggrant. Men det var väldigt bra att du läste mitt inlägg noggrant och märkte de två orden så väll så att det var tvunget att göra en diskution över dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men lägg ner alla!!! inklusive mig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 folk får gärna skriva precis vad de vill, men att få rätta dem efteråt om det har fått fel för sig är inte emot reglerna hoppas jag? Varför jag skriver det? För jag tycker det är pantade jävlar som inte orkar läsa ett helt inlägg noggrant. Men det var väldigt bra att du läste mitt inlägg noggrant och märkte de två orden så väll så att det var tvunget att göra en diskution över dem Men varför skrev du att dom va "pantade jävlar" de va väldigt onödigt! Han skrev att Love skulle döda Avery i SA, de går inte eftersom han är med i LC som utspelar sig efter SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Simon_ume och CappachinoTheGreat: jag trodde att denna del av www.gtasajten.com/forum handlade om SAN ANDREAS o inte vem som kan tjura mest på 30 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Simon_ume och CappachinoTheGreat: jag trodde att denna del av www.gtasajten.com/forum handlade om SAN ANDREAS o inte vem som kan tjura mest på 30 min Haha. förlåt! Jag gör de bara för att jävlas med honom. Back to topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Varför gjorde Rockstar de så komplicerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 "ärokränkning" tror nog det är rätta sättet att stava det på...... Nu vill jag vara lite besserwisser. Det heter ärekränkning Och back on track nu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 aaa de kan man undra sig nåja. här har ni nått ni INTE ska trycka på: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nu vill jag vara lite besserwisser. Det heter ärekränkning Och back on track nu va? ahh, tyckte det lät skumt, kunde inte komma på vad bara, men nu har det klarnat lite, tackar för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts